Hulp nodig voor nieuwe China tool serie! WIe heeft een woodpercker doweling jig?

Hooked on Wood

Actieve deelnemer
12 mei 2019
155
34
Noord Brabant
Hoi mensen,

Ik ben met een nieuwe aflevering bezig van China tools.
Daarin test ik onder ander deze Doweling jig.

DSC09874.jpg

Nu is me daar e.e.a. aan opgevallen waardoor ik heel even wil kijken hoe dat bij de Woodpecker is. Niet dat ik hem wil vergelijken met de Woodpecker in de review, maar ik merk een aantal dingen op en ik wil even checken of dat een reden voor kritiek is of dat dit simpelweg niet anders kan en een soort eigenschap is van dit soort Doweling jigs.

Dus mijn vraag, Wie heeft er een Doweling Jig van Woodpecker en woont in de buurt van Uden. En zou ik even langs mogen komen om heel even een aantal dingen te kunnen bekijken en wellicht even een proefje te maken hoe e.e.a. met deze woodpecker gaat.
132638.2.jpg
Ik zou het erg cool vinden als iemand mij verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Dennis van Hooked on Wood
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
hey Dennis, ik heb geen Doweling jig maar waar bestel jij je china dingen? gewoon random shops en dus hgoed zoeken of heb je een linkje naar 1 grote shop ofzo?

wil ik wel eens kijken of hier wat handigs tussen zit voor me :)
 

Hooked on Wood

Actieve deelnemer
12 mei 2019
155
34
Noord Brabant
hey Dennis, ik heb geen Doweling jig maar waar bestel jij je china dingen? gewoon random shops en dus hgoed zoeken of heb je een linkje naar 1 grote shop ofzo?

wil ik wel eens kijken of hier wat handigs tussen zit voor me :)

Hoi Maarten,

Ik koop alles bij Banggood, daar heb ik goede ervaringen mee. Als je interesse heb, kijk anders even op mijn "nieuwe" site. http://hookedonwood.online/China-Tools-Ranking/
Hier heb ik nu een ranking van alle china tools die ik getest heb. Dan weet je wat interessant is, en wat je beter links kan laten liggen. Daar vind je ook alle links.

Groeten
Dennis
 

WillemWoodWorker

Actieve deelnemer
29 sep 2019
40
6
Ha Dennis, ik kan je helaas niet helpen. Qua heuvels volg ik de visie van Timmerman Koos: uit de hand boren met een stukje tape om de boor. Gaat 39 keer goed en de 40ste keer fout....;))
Succes met zoeken. Ik ben nu al benieuwd naar je filmpje.
Vriendelijk groet Willem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.