Teveel Lamelloos, maten uitwisselen / onderling verdelen

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Zijn er hier Lamello-gebruikers die (net als ik) lamelloos willen kopen maar opzien tegen de grote hoeveelheid die je in één keer moet kopen, dan ben ik wel geïnteresseerd om dat samen te doen.

Of mss heb je ze al en wil je er vanaf?
Of mss ruilen tegen een andere maat?
Ik wil gewoon een kleine hoeveelheid in huis hebben.

Zelf heb ik net vers een doosje van 1000 stuks, maat 20. Heeft iemand wellicht daar behoefte aan en/of heeft iemand maat 10 en 0 in de aanbieding? Ruilhandel?

Eventueel ook wat Clamex en Tenso Bisco's (etc) ruilpartners(s) gezocht voor in de toekomst.

Omgeving Utrecht west.

 
Laatst bewerkt:

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Ik heb twee dozen maat 10 staan. Maar maat 20 gebruik ik eigenlijk niet. Maat 0 wel. Wat is omgeving Utrecht west? Ik kom voor mijn werk wel in Nieuwegein, IJsselstein, Montfoort, Oudewater.
 

Joseph

Actieve deelnemer
17 aug 2013
219
92
Omgeving Alkmaar
Hallo allemaal, na een tip van Boktor in een ander topic waag ik hier een poging. Een tijdje geleden heb ik een oude elu lamellenfrees gekocht om eens te proberen. Voor ik nu complete dozen met lamello’s koop zou ik graag op wat kleinere schaal eens wat proberen.
Ik heb interesse in ca 150 stuks van ieder van de maten. Dus mocht iemand overschot hebben, ik houd me aanbevolen!
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik denk (stiekem) dat het niet altijd perse gaat om een kleinere hoeveelheid, maar ook de veel hogere prijs die daar aan gekoppeld is.
Dat was bij mij iig wel zo 🙊 🙈
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Klopt de prijs is hoger. Ik heb hier ook nog een doos 20 liggen en veel maten deuvels die ik in grootverpakking heb gekocht. Daar heb ik de rest van mijn leven genoeg aan.
 

Joseph

Actieve deelnemer
17 aug 2013
219
92
Omgeving Alkmaar
Voor mij zijn het drie dingen. Ten eerste de hoeveelheden. Ik heb graag een voorraadje van van alles, maar ik kan niets met 1000 lamello's per maat.
Verder inderdaad deels de prijs en deels ook de onbekendheid met de kwaliteit van genoemde merken. Daarom zou ik het liefst gewoon originele lamello’s willen hebben.
Nu zag ik dat je die ook in een assortimentsverpakking in kleine hoeveelheden kon krijgen, dus als dit niets wordt probeer ik die gewoon.
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
625
90
Sterksel
Voor mij zijn het drie dingen. Ten eerste de hoeveelheden. Ik heb graag een voorraadje van van alles, maar ik kan niets met 1000 lamello's per maat.
Verder inderdaad deels de prijs en deels ook de onbekendheid met de kwaliteit van genoemde merken. Daarom zou ik het liefst gewoon originele lamello’s willen hebben.
Nu zag ik dat je die ook in een assortimentsverpakking in kleine hoeveelheden kon krijgen, dus als dit niets wordt probeer ik die gewoon.

Waar heb je die gevonden?
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik denk dat de verhouding 100 stuks in geen verhouding staat tot de verzendkosten?
Het zijn wel echte Lamello's.
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.016
359
Alphen aan den Rijn
Voor iets meer als 100 euro heb je er 1000 stuks van elk ( 3000 stuks ) .
Bij deze aanbieding 1000 stuks voor 62 euro .
Er zit geen houdbaarheids datum op , en je kan er voorlopig wel mee voorruit .

Groeten Willem
 
  • Leuk
Waarderingen: twdi

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.