Teveel Domino deuvelstokken uitwisselen / onderling verdelen

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Zijn er hier domino-gebruikers die (net als ik) Domino deuvelstokken willen kopen maar opzien tegen de grote hoeveelheid die je in één keer moet kopen, dan ben ik wel geïnteresseerd om dat samen te doen.

Of mss heb je ze al en wil je er vanaf?
Of mss ruilen tegen een andere maat?

Ik wil gewoon een kleine hoeveelheid in huis hebben.


Dit als voorbeeld: https://www.toolnation.nl/n-a-40525.html

(Ben in verkennende fase, dus heb nog geen Domino)




Omgeving Utrecht west.
 
Laatst bewerkt:

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Enkele sipoos 12/14 is ook goed.
3 á 4 per maat is voor mij voorlopig wel voldoende.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
@ Rutger
Heb jij die sipoos in de aanbieding of zoek je ze juist?
Hoeveel zou jij er willen?

Nog meer gegadigden om te delen?
 

Rutger Broekman

Actieve deelnemer
19 apr 2013
160
45
Tilburg
Ik zoek nog Sipo stokken voor buiten toepassingen. 12 en 14 mm.

Ik zag ondertussen ook wat video’s om zelf stokken/dominos te maken. https://youtu.be/WNqQrQlYGLY

Wellicht ook een optie. Blijft toch gewoon een pen en gat verbinding met twee gaten en een pen...
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
die maak ik eigenlijk zelf van resten hout. Gaat behoorlijk snel met een tafelzaag(je) en een freesopstelling voor de afronding. Kan je altijd de houtsoort matchen per project.

Zonder bovenfrees kan ook trouwens, gewoon wat smaller zagen dan
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
116
37
Utrecht
Ik zou binnenkort graag enkele dominos van iemand overnemen. Ik heb zelf geen Domino apparaat, maar heb er toegang tot eentje. Ik zou er 10 nodig hebben, het formaat weet ik nog niet totdat ik de diameter van de boor weet. Dit volgt hopelijk in de komende dagen.

Is er iemand die mij hiermee van dienst kan zijn?
 

Heraldus67

Nieuw lid
27 feb 2018
7
1
Ik kocht altijd volle dozen tot dat ik hoorde dat je ze ook per stuk kon kopen in Zwolle bij Van Rossem ijzerwaren.
Versturen doen ze ook.

Henk
 

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
116
37
Utrecht
Ik kocht altijd volle dozen tot dat ik hoorde dat je ze ook per stuk kon kopen in Zwolle bij Van Rossem ijzerwaren.
Versturen doen ze ook.

Henk
Bedankt! Ik heb ze een email gestuurd gezien het niet op de website staat. Het zou fijn zijn als ze dat nog steeds doen!
 

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
116
37
Utrecht
Denk dat het gaat om domino stokken dus volle lengtes Sipo domino stokken niet om wat Sipo dominootjes
Oh nee, het gaat echt om de deuvels van 50 mm lang of zo. Ik ben er wel zojuist achter gekomen dat de stadswerkplaats utrecht ze ook verkoopt per stuk, dus ik ga het daar proberen gezien ik van hun domino gebruik ga maken. Dan weet ik ook meteen zeker dat ik de juiste maat heb! Mocht dit niet lukken dan wil ik je gerust een PB sturen Charel09.
 

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
116
37
Utrecht
ik wil je wel 10 domino's opsturen, afh van welke maat je zoekt
Edit 2 - het was toch 'just'
ik wil je wel 10 domino's opsturen, afh van welke maat je zoekt
Bedankt voor het aanbod, het zou niet meer nodig moeten zijn maar mocht de werkplaats zonder zitten neem ik het aanbod graag aan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.