Te Koop HBM 200 Afzuiger met grote cycloon en 200 L Vat.

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Ook deze HBM 200 heeft zeer weinig draai uren en mag nu naar een nieuwe Houtbewerker.

Deze mag samen met de Super Dust Deputy plus het stalen 200 liter vat weg voor,

HBM 200, nieuw € 249,-- mag weg voor €175.--
Cycloon met benodigde flensen, nieuw €275.-- mag weg voor €200.--
Stalen vat met kunststof flens mag weg voor €25.--

Alles samen heeft de voorkeur en voorrang, prijs dan, €375.-- dus vat gratis.

Op te halen in mijn werkplaats te Zuidland.

20200128_095109.jpg

20200128_095147.jpg

20200128_101848.jpg
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
609
61
Flakkee
Hoi, ik woon vlakbij. Ik wil deze wel.

Edit: alleen de cycloon en het vat. Wat zijn de uitgangen van de cycloon?
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Hoi, ik woon vlakbij. Ik wil deze wel.

Edit: alleen de cycloon en het vat. Wat zijn de uitgangen van de cycloon?

[h=4]Technische gegevens:[/h]
- Hoogte cycloon: 68,6 cm (27")
- Diameter 38,1 cm (15")
- Maximale diepte: 43,2 cm (17")
- Hoogte tot midden van inlaat: 53,7 cm (21,13")
- Lucht inlaat 12,7 cm (5”)
- Lucht uitlaat 15,2 cm (6”)
- Materiaal: SD polyethyleen
- Kleur: zwart
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
609
61
Flakkee
Bedankt, ik ga toch voor de axminster. Die is de helft goedkoper. Succes er mee
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.736
398
Eerst akkoord gaan met de prijs, vervolgens afhaken en een goedkoper alternatief aanbrengen... Je treft het niet, Skybiker.

De prijs is alleszins correct. Als dit binnen 2 maanden te koop zou staan was je de cycloon zo kwijt geweest aan mij. Het ding heeft een grotere capaciteit dan de Axminster en dit model blijft ook het meest efficiënte.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Eerst akkoord gaan met de prijs, vervolgens afhaken en een goedkoper alternatief aanbrengen... Je treft het niet, Skybiker.

De prijs is alleszins correct. Als dit binnen 2 maanden te koop zou staan was je de cycloon zo kwijt geweest aan mij. Het ding heeft een grotere capaciteit dan de Axminster en dit model blijft ook het meest efficiënte.

Geeft niet, heb geen haast met het kleinere spul, en al het grote is al weg.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
609
61
Flakkee
Petrolhead, is hier iets mis mee? Ik was namelijk nog niet met verkoper akkoord over de koop. Dat de prijs incorrect is heb ik nooit gezegd. De prijs is zeker mooi. Daarom was ik ook geïnteresseerd. Jammer genoeg zijn de uitgangen niet de juiste maat en met verlopen werken vind ik niet prettig.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Petrolhead, is hier iets mis mee? Ik was namelijk nog niet met verkoper akkoord over de koop. Dat de prijs incorrect is heb ik nooit gezegd. De prijs is zeker mooi. Daarom was ik ook geïnteresseerd. Jammer genoeg zijn de uitgangen niet de juiste maat en met verlopen werken vind ik niet prettig.


Met verlopen werken kom je niet onderuit, ook niet met die Engelse, 6 inch slang past er zo op zonder koppelingen.

En accoord was er inderdaad niet, want alles in 1 keer heeft toch de voorkeur.

vergeet niet dat er ook nog voor rond de 50 a 75 euro flensen bij zitten, voor op je vat e.d en slangen en buis mogen eventueel ook mee, dit zij ook nog enkele meters van 25 euro per meter of zoiets in de buurt. Slang komt bij Felder vandaan.

En mijn ervaring, de helft goedkoper werkt vaak als 2x de helft minder, deze cycloon vangt ruim 100% alles op.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.