Te koop 8 pijpklemmen 150 cm 1inch pijp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Te koop 8 pijpklemmen van 150 cm lang (1 inch pijp)

Mogen opgehaald worden voor €175.-- in mijn werkplaats te Zuidland.

Ze kosten mij €45.-- om samen te stellen, pijp klem plus schroefdraad e.d.

20200128_102904.jpg

20200128_102915.jpg
 

Luc Duc

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
44
6
Zevenaar
Weet je zeker dat het 1 inch pijp is? Het is volgens mij gaspijp en in denk half of driekwart inch.

Groet, Luc
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
zijn dit de groene buisklemmen van fine tools?
Die schijnen aardig tegen te vallen en zijn voor 25 euro incl. pijp te krijgen.
En inderdaad neem ik aan dat het om een 1/2 of 3/4" versie gaat?
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
zijn dit de groene buisklemmen van fine tools?
Die schijnen aardig tegen te vallen en zijn voor 25 euro incl. pijp te krijgen.
En inderdaad neem ik aan dat het om een 1/2 of 3/4" versie gaat?


Vreemd, tegenvallen doen ze zeker niet, en ze zijn niet van finetools, ze komen hier lokaal bij een gereedschap handel vandaan, de maat weet ik dan niet zeker maar ik meet zo rond de 25 mm. maar wel even snel gemeten. ik denk dan 3/4.

Deze klemmen kun je echt zeer goed vast zetten, ik gebruikte voor 5 cm dikke eiken boomstam tafels en ze geven geen krimp.

Prijs blijft staan, voor 25 euro heb je deze zeker niet.
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Was niet de bedoeling om je op je pik te trappen. Excuus.

Ze deden mij aan die dingen denken en er is een kans dat het ook dezelfde zijn (?).

Nogmaals succes met de verkoop. Ik wou alleen maar wat meer info verschaffen om verdere geinteresseerden op de hoogte te brengen.
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Ik zal duidelijk zijn.

Ik klikte op het draadje omdat ik weldegelijk geinteresseerd ben in pijpklemmen.
Je prijs leek zo gek nog niet, maar bij nadere inspectie lijken ze zeer sterk op de klemmen van finetools.
Of het dezelfde zijn kan ik van 1 plaatje niet zeggen en doet er inmiddels dus niet zo veel meer toe.

Wellicht was ik wat te direct in mijn communicatie, mijn excuses als dat tegen het zere been heeft aangeschopt. De reden dat je je spullen weg doet is natuurlijk allerminst fijn.
Toevallig kwam ik net het topic tegen waar deze klemmen mij aan deden denken https://www.woodworking.nl/showthread.php?10798-Hoe-maak-je-een-pijpklem

Wellicht had ik niks moeten posten als ik uiteindelijk niet geinteresseerd was, maar ik kwam wel specifiek met de vraag of dit hetzelfde model is als die van fine-tools.
Waren ze overduidelijk van een ander merk geweest, was ik wellicht wel geinteresseerd.

Een beetje jammer verder voor de sneer richting mij dat ik hier net kom kijken.
We zijn hier allemaal mij dezelfde bedoeling om van de hobby te genieten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.