Gezocht: knop voor fijnafstelling

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
601
57
Provincie Zeeland
Goedenavond,

Ik ben bezig om een fijninstelling voor mijn langsgeleider op mijn Lurem te ontwerpen. Ik zoek daarvoor nog een draaiknop met maatverdeling. Zie hier het voorbeeld:

knop fijnafstelling.jpg

Het gaat dus om een dergelijke knop, of iets vergelijkbaars. Heb al flink gezocht op internet, oa Felder e-shop, Aliexpress, en dergelijke, maar nog niets gevonden. Wie kan mij helpen?
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Bij drabbe (.NL) hebben ze ongetwijfeld precies wat je bedoelt. Leveren alleen maar aan bedrijven dus hebt wel een BTW en KvK nummer nodig. En ze zijn niet erg snel.
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
601
57
Provincie Zeeland
Toch zelf maar aan het knutselen geweest, dit is het voorlopige resultaat:

C8266DF7-2D98-4CA8-930A-59EBED5C0DED.jpg

8C2FA83E-5AE7-4CC8-9F3A-22AB07A61AF9.jpg

het werkt best goed maar alleen is het alu profiel nogal zwaar waardoor hij scheeftrekt. ik moet dus op zoek naar een ander, lichter aluminium profiel die kan gebruiken als zaaggeleiding en dan dit zware profiel alleen als schaafgeleider.
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
601
57
Provincie Zeeland
De knop heb ik overigens op het draadeind geperst door het draadeind in de vriezer te leggen en de knop te verwarmen. Draadeind is m6, asgat knop op 5,5mm geboord.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.