Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Bosch blauw klopboor GBH 2-24 DSR

Bosch blauw klopboor GBH 2-24 DSR te koop wegens aanschaf boor die in Wabeco past
    (620 Watt) SDS-plus
    In goede staat weinig gebruikt ondanks leeftijd.
    met koffer en eventueel SDSplus-boren 5 maten

met boren €90 zonder €80

ophalen in Zwolle of verzenden

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1...editSyiSuccess
    Laatst gewijzigd door Timovangrinsven; 27-01-20 om 10:43.

De link werkt voor mij niet, maar ik denk dat het deze is?

Komt voor mij net een paar weken te laat...

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Past deze niet in een Wabeco? Goed om te weten, want ik wil ook een Wabeco aanschaffen en heb deze boor sinds 2002 Echt een fijne machine

klopt! fijne machine, misschien moet ik m is opnieuw opmeten, al denk ik dat de wabeco het beste werkt met de bosch die ik nu heb gekocht en die bijna iedereen er voor gebruikt. al zag ik laatst ook iemand die een protool er voor gebruikte. maar die heeft ook minder power.

Wat is een Wabeco?
    En die machine is toch een boorhamer en geen klopboormachine of vergis ik me?
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

wabeco is een boorstandaard, fijn en ruimtebesparend ding. wel wat duur, maar precies.

Er zit een boor en klopfunctie op en een boor/klop functie.

Prijs verlaagd naar 75 euro excl. sds-boren

PS:Oke koop nooit een wabeco 2e hands, gewoon voor nieuw gaan! Als er iets niet goed zit qua tandwielen lopen de kosten goed hoog op. Ik heb alles met wat lichtschuurpapier en een nieuw onderdeel kunnen oplossen.

Bij zo’n dure boorstandaard hoort ook wel een degelijke precieze boormachine

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dunhans Bekijk Berichten
    Bij zo’n dure boorstandaard hoort ook wel een degelijke precieze boormachine
    De Bosch Blauw GSB 21-2 RCT Klopboormachine 1300W heb ik er voor gekocht. Die koopt iedereen er voor!

Klopboor in een boorstandaard, interessant idee.
    Ik heb in mijn boorstandaard (proxxon) juist een simpele Makita zitten, lichter is beter.

Forum Rechten