Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    Hoi Guido,

Ik ben begonnen met de cms, maar heb deze heel snel weer verkocht. Ik snap niets van deze keuze van festool. Het werkt niet lekker. Het vraagt zoveel gedoe als je bv schuin wil zagen. De cs50 kan ik je wel aanraden! In prijs maakt dit volgens mij niet echt uit. Als je een cs50 koopt kun je hem beter zonder poten gebruiken en zelf een hoog onderstel bouwen dan staat alles stabiel. De cs50 komt overal wel doorheen en heeft weinig moeite met hardhout. Een panther zaagblad is wel een aanrader. Ik gebruik mijn invalzaag alleen voor schuine lange stukken te zagen, dat gaat niet met zo'n klein tafeltje. De roltafel werkt fijn maar de aanslag met fijninstelling vind ik zijn geld niet waard. De verbreding van de tafel is ook wel fijn om te gebruiken. Tot slot. Koop geen cms, het ziet er mooi uit maar naar mijn idee werkt het voor geen meter (behalve als je de hele dag alleen maar wil schulpen). Ben benieuwd naar je plannen

Time, bedankt voor je reactie. Ik heb de cms al afgegeschreven en focus nu op de cs 50. Wil graag de complete set aanschaffen, hoewel ik nog twijfel of ik al die accessoires wel nodig heb.

Ik hou marktplaats nog even in de gaten maar daar zitten ook wel wat oplichters tussen dus het zal wel een nieuwe worden.

Hoi Guido,

geen dank. Ik weet niet waar je ergens woont maar je mag altijd langskomen om te testen. Ik heb de hele set. Ik denk dat ik deze naast de harvey die ik nu heb gewoon hou als ik projecten buiten het atelier heb. Blijft een fijne zaag. Marktplaats zit vol met oplichters klopt. maar de cs50 is wel een machine die mensen komen bezichtigen en daarom dus minder snel wordt aangeboden door oplichters. Ze hebben vooral machines zoals de domino die ze dan aanbieden en niet opsturen (en ook niet hebben, ze plukken de foto's van internet). Dus als je de machine gaat zoeken op marktplaats zal je opzich niet zoveel problemen daarbij ondervinden. Belangrijk is wel dat je naar het plaatje kijkt waar het jaartal op staat. En opletten van wie je hem koopt. Ik heb mijn eerste 2e handse (heb nu een nieuwe is veel fijner, elke kras die je maakt heb je aan jezelf te danken) bij een bouwvakker gehaald, de tafel was er niet super aan toe. had m liever van een hobbyist gekocht!

Waarschijnlijk komt mijn CS70 te koop. Dat weet ik waarschijnlijk morgen. Het is wel een compleet aangepaste met Incra LS Positioner, tafelverbreding en freeslift (zie dit topic). De foto's uit het topic zijn terug te vinden vanaf post #58.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk komt mijn CS70 te koop. Dat weet ik waarschijnlijk morgen. Het is wel een compleet aangepaste met Incra LS Positioner, tafelverbreding en freeslift (zie dit topic). De foto's uit het topic zijn terug te vinden vanaf post #58.

Zo'n mooi project! dan heb je iets beters gevonden! Incra is mooi spul.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk komt mijn CS70 te koop. Dat weet ik waarschijnlijk morgen.
    Dan ben ik wel heel benieuwd waar je dit keer voor gaat!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timovangrinsven Bekijk Berichten
    Zo'n mooi project! dan heb je iets beters gevonden! Incra is mooi spul.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ewoudk Bekijk Berichten
    Dan ben ik wel heel benieuwd waar je dit keer voor gaat!
    Het is zeker mooi spul dat Incra. Qua gemak en preciesie zal ik er waarschijnlijk op achteruit gaan. Maar krijg wel het gemak van een roltafel. Het zal een SCM/Holzkraft SC 1C (misschien een SC 2C) of C 26G worden. Maar goed, genoeg over mij. Back on topic!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timovangrinsven Bekijk Berichten
    Hoi Guido,

geen dank. Ik weet niet waar je ergens woont maar je mag altijd langskomen om te testen. Ik heb de hele set. Ik denk dat ik deze naast de harvey die ik nu heb gewoon hou als ik projecten buiten het atelier heb. Blijft een fijne zaag. Marktplaats zit vol met oplichters klopt. maar de cs50 is wel een machine die mensen komen bezichtigen en daarom dus minder snel wordt aangeboden door oplichters. Ze hebben vooral machines zoals de domino die ze dan aanbieden en niet opsturen (en ook niet hebben, ze plukken de foto's van internet). Dus als je de machine gaat zoeken op marktplaats zal je opzich niet zoveel problemen daarbij ondervinden. Belangrijk is wel dat je naar het plaatje kijkt waar het jaartal op staat. En opletten van wie je hem koopt. Ik heb mijn eerste 2e handse (heb nu een nieuwe is veel fijner, elke kras die je maakt heb je aan jezelf te danken) bij een bouwvakker gehaald, de tafel was er niet super aan toe. had m liever van een hobbyist gekocht!
    Eens bij iemand kijken naar wat je ermee kunt is altijd fijn. Enige tijd terug naar een Festool dealer geweest maar deze had enkel de CS 70 staan. Ik woon zelf midden Nederland.

Forum Rechten