Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Beginners gids voor pennen draaien

Ik speel al een tijdje met het idee om mijn opgedane kennis te delen. Wie weet heeft iemand er iets aan.
    Deel 1 en 2 van de gids voor het maken van penne staan nu online op mijn blog. Helaas enkel in het Engels voorlopig, maar het doel is om de site tweetalig te maken binnenkort.

http://mrruben.be/woodworking/beginn...making-part-1/

Alle tips en (opbouwende) kritiek zijn welkom.

PS: De gids voor matroesjka's moet ik nog updaten met foto's. Ik lig al een week ziek op de zetel en had daardoor eindelijk tijd om te beginnen schrijven...

Ik heb deel 1 en 2 gelezen. Zeker als het vertaald is in het Nederlands zal het een prima instructie worden, alle lof!
    1 opmerking: bij het gebruik van CA zeg je" eerst een paar lagen dik en dan een paar lagen dun". Moet dat niet precies anders om?

Hey Pieter, bedankt voor de moeite. Je hebt gelijk ivm de lijm, dat moet andersom. Ik pas het direct aan!

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Heel mooi en duidelijk. Mijn compliment.
    Als je lid bent van Radius zouden we het vertaalde stuk graag publiceren in het tijdschrift ActieRadius.
    Laat me maar horen wat je daar van vind.

Dag Nico, ik ben op dit moment geen lid van, enkel van de Vlaamse tegenhanger. Maar het klinkt wel interessant.
    Ik zal contact met je opnemen wanneer de andere delen klaar zijn. Er komt zeker nog een deel over het draaien zelf en dan 1 of 2 delen over het maken van blanks en het afwerken met gravering, inlegwerk enzovoort. Voor de vertaling moet ik eerst nog een nieuwe site maken die tweetalig is, maar dat staat ook binnenkort op het programma.

Alvast bedankt voor de interesse!

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrRuben Bekijk Berichten
    Dag Nico, ik ben op dit moment geen lid van, enkel van de Vlaamse tegenhanger. Maar het klinkt wel interessant.
    Ik zal contact met je opnemen wanneer de andere delen klaar zijn. Er komt zeker nog een deel over het draaien zelf en dan 1 of 2 delen over het maken van blanks en het afwerken met gravering, inlegwerk enzovoort. Voor de vertaling moet ik eerst nog een nieuwe site maken die tweetalig is, maar dat staat ook binnenkort op het programma.

Alvast bedankt voor de interesse!
    Komt goed, ik wacht de vertaling af.

Forum Rechten