Te koop mijn Harvey HW-110SE-30 zaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Bij deze bied ik mijn Harvey HW-110SE-30 zaag machine aan, deze is op 220 volt

Deze is natuurlijk in zeer nette staat en gewoon te weinig verbruikt door mijn steeds maar aanhoudende reuma, dit is dan ook de reden dat ik mijn werkplaats moet sluiten en een andere hobby moet gaan zoeken.


Meer over deze zaag vind je hier ,https://www.woodworking.nl/showthre...rvey-HW110SE-30&highlight=Harvey+HW-110SE-30,

Ik heb de zaag in december 2017 gekocht bij Van Peulen in Rotterdam .

Voor de zaag met onderstel wil ik €1700.-- hebben. er zitten ook nog een aantal zaagbladen bij, 1 goede scherpe in de zaag, dacht nog 1 nieuwe maar weet niet zeker, en een aantal gebruikte die geslepen kunnen worden.

Op te halen in mijn werkplaats te Zuidland.

Eventueel heb ik ook nog de HBM 200 stofafzuiging plus een grote cycloon en metalen vat en slangen erbij te koop


harvey.jpg

De afzuiging nu, maar deze wordt weer netjes naar origineel terug gebouwd, dan houd je een afzuiging, los vat, en de cycloon over. prijs moet ik nog even over nadenken.

afzuiging.jpg
 
Laatst bewerkt:

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Na alle PB's zal je inbox wel volzitten, mocht je er met de rest niet uitkomen, dan heb ik nog interesse...
Overigens zeer spijtig dat het zo moet lopen, heb met plezier je draadjes over de opbouw gevolgd.
 
Laatst bewerkt:

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
438
568
47
Breda
Dan sluit ik achteraan. Ik heb dezelfde zaag gekocht via dit forum en ben er zo blij mee dat een goede vriend van me er ook eentje wil.
Dus mocht je er snel vanaf willen dan hoor ik het graag. :)
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Momenteel is de zaag gereserveerd voor JanARTC132, maar toch allen bedankt voor de interesse.

Maar binnenkort komen er nog wat meer leuke dingen langs.
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Mochten de eerdere gegadigden alleen de zaag kopen en niet de afzuiging, dan heb ik daar interesse in, of alleen maar de cycloon met vat (de vorige tweedehands aanbieding hier net mis gegrepen)
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
In de cycloon heb ik eventueel ook interessd

De cycloon met de metalen adapters plus nog wat kunststof aansluitingen mag weg voor €200.-- nieuw prijs €275.--
Met stalen (dacht 200 liter) vat voor €225.-- samen heeft voorrang.

De afzuiger HBM200 mag weg voor €175.-- nieuw[prijs was €249.--

Morgen maak ik wat foto's en zal ik deze even apart hier neerzetten op het forum.

Alles in 1 keer, mag weg voor €375.-- dan krijg je ook de grijze pijp en de zelfgemaakte afsluiters erbij.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.