Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13
    Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014

Te koop mijn Harvey HW-110SE-30 zaag

Bij deze bied ik mijn Harvey HW-110SE-30 zaag machine aan, deze is op 220 volt

Deze is natuurlijk in zeer nette staat en gewoon te weinig verbruikt door mijn steeds maar aanhoudende reuma, dit is dan ook de reden dat ik mijn werkplaats moet sluiten en een andere hobby moet gaan zoeken.

Meer over deze zaag vind je hier ,https://www.woodworking.nl/showthrea...HW-110SE-30%2C

Ik heb de zaag in december 2017 gekocht bij Van Peulen in Rotterdam .

Voor de zaag met onderstel wil ik €1700.-- hebben. er zitten ook nog een aantal zaagbladen bij, 1 goede scherpe in de zaag, dacht nog 1 nieuwe maar weet niet zeker, en een aantal gebruikte die geslepen kunnen worden.

Op te halen in mijn werkplaats te Zuidland.

Eventueel heb ik ook nog de HBM 200 stofafzuiging plus een grote cycloon en metalen vat en slangen erbij te koop

harvey.jpg

De afzuiging nu, maar deze wordt weer netjes naar origineel terug gebouwd, dan houd je een afzuiging, los vat, en de cycloon over. prijs moet ik nog even over nadenken.

afzuiging.jpg
    Laatst gewijzigd door Skybiker; 23-01-20 om 13:35.
    Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.

Alhoewel ik interesse heb in de zaag, kan ik hem niet kwijt in mijn werkruimte.

Spijtig te horen dat je de hobby moet opgeven omwille van het lichaam!
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Balen dat het niet meer gaat.
    Ik stuur een PB ivm interesse.
    Gereedschap kent geen kuren, het zijn de handen die het sturen...

Pb gestuurd wanneer eerste toch besluit het niet te doen.

Junior Member
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Heb ook net een PB gestuurd

Na alle PB's zal je inbox wel volzitten, mocht je er met de rest niet uitkomen, dan heb ik nog interesse...
    Overigens zeer spijtig dat het zo moet lopen, heb met plezier je draadjes over de opbouw gevolgd.
    Laatst gewijzigd door rmenkveld; 24-01-20 om 11:54.
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Dan sluit ik achteraan. Ik heb dezelfde zaag gekocht via dit forum en ben er zo blij mee dat een goede vriend van me er ook eentje wil.
    Dus mocht je er snel vanaf willen dan hoor ik het graag.

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Momenteel is de zaag gereserveerd voor JanARTC132, maar toch allen bedankt voor de interesse.

Maar binnenkort komen er nog wat meer leuke dingen langs.

Mochten de eerdere gegadigden alleen de zaag kopen en niet de afzuiging, dan heb ik daar interesse in, of alleen maar de cycloon met vat (de vorige tweedehands aanbieding hier net mis gegrepen)

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MartijnEHV Bekijk Berichten
    Mochten de eerdere gegadigden alleen de zaag kopen en niet de afzuiging, dan heb ik daar interesse in, of alleen maar de cycloon met vat (de vorige tweedehands aanbieding hier net mis gegrepen)
    Ik Heb je een pb gestuurd.

Forum Rechten