Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Plank herzagen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willemse Bekijk Berichten
    Ik ben een timmerman, meubelmaker en fotograaf 37 jaar een eigen zaak gehad en een goede boterham verdiend, wat ik tegenwoordig tegen komt in het engels of in gewoonte taal is vervelend, gewoon in je eigen taal duidelijk en goed omschreven, dan begrijpt iedereen dat.
    Wim
    Nja, het is officieel Masave Fijnhouthandel Zwolle, hier op het forum spreken we alleen over Masave gezien de meeste weten waar het over gaat.
    Overigens ben ik het wel met je eens dat het tegenwoordig niet altijd even duidelijk is waar je mee te maken hebt als het om bedrijfsnamen gaat.
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sang Bekijk Berichten
    Was dat niet Sam en Eva, zn kinderen?
    Komt inderdaad van zijn kinderen

Ik kan ze gewoon hier zagen voor je, geen probleem. Stuur maar mailtje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasaveHout Bekijk Berichten
    Ik kan ze gewoon hier zagen voor je, geen probleem. Stuur maar mailtje
    Bedankt voor het aanbod. Helaas is langskomen voor mij niet zo gemakkelijk (heb geen auto en Zwolle is ver fietsen vanaf Enschede). Het hout met de pakketpost heen en weer sturen zou kunnen, maar dat vindt ik eigenlijk zonde van het geld. Bovendien heb ik nu een mooi excuus om een nieuwe handzaag te kopen en mijn skills wat te oefenen. (Ik ben een tevreden klant, want het is mooi hout en als het herzagen goed gaat, heb ik nog meer vierkante meters materiaal dan ik bedacht had ook )
    @RoboW, ook bedankt voor het aanbod, maar schiphol is me wat te ver weg.

Zit er veel kwaliteitverschil tussen verschillende ryoba zagen? Is er nog iets speciaals waar ik op moet letten bij de aanschaf? Ik zie vrij veel verschillende (ook qua prijs) op het web staan...

Met vriendelijke groet,
    Martijn

Jullie hebben in Enschede toch een stadswerkplaats?
    Misschien kun je daar eens vragen of je het zagen mag: https://www.rtvoost.nl/nieuws/175801...nd-in-Enschede

Of anders eens googelen op timmerwerkplaats enschede, daar vind je van allerlei kleine bedrijfjes met zaagmachines.
    Het lijkt me sterk dat je daar nergens terecht kan voor een kleine vergoeding!
    Groeten... Eric

Forum Rechten