Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Handige schuurblok

Handige schuurblok

Hallo,

Deze week maakte ik iets die we als houtbewerker allemaal wel goed kunnen gebruiken, een schuurblokje.

Ik hoop jullie hiermee te kunnen inspireren. Het is zeer makkelijk te maken in slechts een paar uurtjes.

(knip:sluikreclame weggehaald hier. Doe je maar op YouTube)

Groetjes.

Laatst gewijzigd door jefmen; 20-01-20 om 21:16. Reden: Sluikreclame
    Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

Heel leuk. Zelf vind ik een schuurblok met klitteband veel handiger. Kan je ook nog stofafzuiging in maken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Heel leuk. Zelf vind ik een schuurblok met klitteband veel handiger. Kan je ook nog stofafzuiging in maken.
    Wim, je hebt me zonet geïnspireerd met jouw berichtje. Het lijkt me een leuk idee om dit te proberen. Bedankt man!
    Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

Leuk schuurblokje.
    Maar zagen zonder spouwmes en zonder beschermkap is niet mijn ding.
    Te veel in de praktijk gezien!!!

M.vr.gr. Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christofix Bekijk Berichten
    Wim, je hebt me zonet geïnspireerd met jouw berichtje. Het lijkt me een leuk idee om dit te proberen. Bedankt man!
    Dan wacht ik even wanneer het schuurblokje met afzuiging komt...
    Groeten... Eric

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Was mij ook opgevallen, de Amerikanen kennen die ook niet. Hulpgeleider ook niet, bij plaat heeft die ook geen functie bij hout wel.
    Zonder kap zagen, dat doe ik ook wel eens, nadeel je hapt meer stof, maar zonder spouwmes zaag ik nooit. Dat heb ik één keer fout zien gaan.
    sometimes you just need a bigger hammer

Veiligheid kwa zagen is ver te zoeken in het filmpje. Een kleine intro in het begin van het filmpje zou wel leuker zijn.

Ik heb zo'n plastic ding uit de 5 euro bak. Maar die klemt het schuurvel in ieder geval aan de voor en achterkant, in plaats van aan de zijkanten. En er kan standaard 100mm breed schuurlinnen op. Daar gebruik ik dan weer stukken schuurband voor waar iets mee is misgegaan.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten