Handige schuurblok

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Hallo,

Deze week maakte ik iets die we als houtbewerker allemaal wel goed kunnen gebruiken, een schuurblokje.

Ik hoop jullie hiermee te kunnen inspireren. Het is zeer makkelijk te maken in slechts een paar uurtjes.

(knip:sluikreclame weggehaald hier. Doe je maar op YouTube)

Groetjes.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Was mij ook opgevallen, de Amerikanen kennen die ook niet. Hulpgeleider ook niet, bij plaat heeft die ook geen functie bij hout wel.
Zonder kap zagen, dat doe ik ook wel eens, nadeel je hapt meer stof, maar zonder spouwmes zaag ik nooit. Dat heb ik één keer fout zien gaan.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Veiligheid kwa zagen is ver te zoeken in het filmpje. Een kleine intro in het begin van het filmpje zou wel leuker zijn.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.920
2.536
Ik heb zo'n plastic ding uit de 5 euro bak. Maar die klemt het schuurvel in ieder geval aan de voor en achterkant, in plaats van aan de zijkanten. En er kan standaard 100mm breed schuurlinnen op. Daar gebruik ik dan weer stukken schuurband voor waar iets mee is misgegaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.