Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Je kan ook overwegen ze te kanen van terrasplanken of azobe / cumaru planken (damwand panelen).
    Ik zoek vaak restpartijen om wat uit te halen. Of B-keus partijen.

Geen idee waar je woont maar in Bodegraven zit een houthandel die dat vaak heeft.

Groeten,

Reinier
    Ik lig niet dwars, je benadert me gewoon vanaf de verkeerde kant.....

Is MDF Medite Tricoya Extreme geen optie? Kan je strak afwerken zoals op je foto, 100% bestand tegen weersinvloeden en schimmels en gaan gegarandeerd 50 jaar mee...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimpie Bekijk Berichten
    Is MDF Medite Tricoya Extreme geen optie? Kan je strak afwerken zoals op je foto, 100% bestand tegen weersinvloeden en schimmels en gaan gegarandeerd 50 jaar mee...
    Is alleen niet constructief sterk?

gewone Accoya planken kan wel maar is erg prijzig

Zowel Accoya als dit mdf is mooi materiaal, maar ook wel zeer prijzig. Ik ga eens bij een houthandel in Amersfoort kijken naar Accoya en douglas. Het hoeft allemaal niet supergoedkoop maar 500-600 voor een plantenbak vindt mijn moeder wat te gortig worden.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ik zou Larix hout in overweging nemen voor dit soort gebruik, een optie is misschien om het met plastiek te bekleden aan de bodem en binnenkant.
    Have fun and take care.

Forum Rechten