kersenstammen

sjeep

Actieve deelnemer
7 aug 2010
118
0
ik heb 2 kersenstammen kunnen redden van de houtkachel. ;)
nu is mijn vraag, heeft er iemand interesse in of is hier wel iets mee te doen.?

zijn twee mooie rechte onderstammen van ongeveer 2 meter en 50cm diameter.


gr




Attached files
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
prachtig hout, helaas is het een behoorlijk eindje reizen.
Er is vast iemand die meer in de buurt woont.

Heb je zelf geen mooie plannen met zulke stammen?
 

sjeep

Actieve deelnemer
7 aug 2010
118
0
ik laat ze zowiezo in planken zagen, woon 3km van een houtzagerij dus...
maar eerlijk vind ik het kersenhout niet zo mooi. De kleur spreekt mij niet erg aan. Ik heb een kastje gemaakt uit padouk en dat vind ik mooi maar kersen is dan niet iets oranje, rozer -achtig en meer bedoeld voor klassiekere meubels.

gr
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
'k Denk dat uit kersenhout ook wel mooie, strakke, moderne meubelen te maken zijn hoor, misschien in combinatie met een andere houtsoort...

Echt mooie stammetjes, wou dat ik dichter woonde;-)

Groeten,
Steven
 

sjeep

Actieve deelnemer
7 aug 2010
118
0
Natuurlijk zijn daar ook mooie strakke meubelen van te maken maar ik wil mijn interieur bij een en dezelfde houtsoort houden en dat is europese eik. Zodra ik hier genoeg van heb begin ik eraan. Ik zeg het nogmaals ik vond het zonde om ze op te branden.

gr
 

@lex

Actieve deelnemer
26 okt 2010
242
0
Ik heb geen kennis (of nog niet) om er iets mee te kunnen, dus ze zijn aan mij niet besteed, maar wou toch even kwijt:

Nobele actie Sjeep!

@lex
 

Dries Haneborst

Actieve deelnemer
14 jun 2010
185
0
Ik heb evt. ook interesse. Wat denk je ervoor te vragen? Voor een zacht prijsje wil ik een aantal planken tot een stam kopen. Even kijken met vervoer, maar er zijn mogelijkheden.
 

poemibol

Actieve deelnemer
28 apr 2011
96
0
49
Bavel (NL)
Hey Sjeep,

Ik heb zeker interesse ! heb je die kerstenstammen nog?

Ik zou ze graag gebruiken om een paar mooie schalen mee te draaien op de houtdraaibank.

Als je ze nog hebt wat vraag je er voor?

M.vr.gr.

Patrick alias Poemibol
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.