Ook even voorstellen

hovens

Nieuw lid
9 nov 2008
2
0
hallo,

Mijn naam is Jan Hovens en ik ben al vele jaren z.g. hobby houtdraaier. Ik ben ook al zo'n 10 jaar lid van de Nederlandse vereniging van Houtdraaiers: RADIUS. Dit is een groep van c.a. 700 actieve houtdraaiers. Wellicht wat voor een beginner die zich een beetje eenzaam voelt? Ik ga proberen regelmatig op dit forum actief te zijn en mee te doen in de diverse discussies.

groeten

Jan Hovens
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hallo Jan, van harte welkom.
Ben blij om een nieuwe houtdraaier te mogen begroeten, er is een gebrek aan houtdraaiers hier in nederland, terwijl het toch zo'n prachtige hobby is om je uit te leven, en je eigen creativiteit mee te ontplooien. Zelf ben ik met deze hobby gestart nadat ik in 2001 met de vut ben gegaan.
Werkte voordien ook al graag met hout, door eigen meubeltjes en kasten te maken.
Daar heb ik nu de ruimte niet meer voor, jammer genoeg, anders zou ik er een combinatie van maken. Dus houtdraaien was voor mij de oplossing. Maak zoveel mogelijk alles zelf inclusief mijn eigen draaibank, en gereedschap.
Hoop nog veel van je te horen en te zien.
Groeten. Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.