Domino XL DF700EQPlus, 2x Deuvelsetsystainer incl Seneca RTS500 ruilen tegen DF500

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Ik wil graag mijn, in nieuwstaat verkerende, zeer complete en nauwelijks gebruikte DF700-set ruilen voor een gebruikte maar nette DF500 met bijbetaling.

Waarom heb ik die DF700?
Ik heb de Domino gekocht voor het verbinden van de balken voor de lichtstraat in de veranda en de wens om meer houtprojecten te gaan doen. De lichtstraat is gelukt maar verder is houtwerk er niet van gekomen dus wil ik de Domino verkopen.

Wat bied ik aan?
Domino XL DF700 DF700 EQ-Plus (574320)
Frezen D4/D8/D10/D12/D14
Domino Assortiment DS/XL-D8/D10 306 BU (498204)
Domino Assortiment DS/XL-D12/D14 128 BU (498205)
De bijbehorende accessoires en systainers.
Seneca RTS500 Cutter Adapter

Seneca RTS500?
Ik heb van Seneca Woodworking de RTS500 Cutter Adapter. Met deze adapter kan je de frezen van de 500 op de 700 gebruiken. Dat werkt perfect.

Linkje naar de Seneca RTS500 productpagina

Staat?
De Domino freesmachine, systainers en alle accesoires zijn nagenoeg nieuw en zonder gebreken. De Domino is dan ook amper gebruikt en staat op zolder opgeslagen, netjes in zijn Systainer en dus niet in een vochtige schuur of garage.

Waarom wil ik een gebruikte DF500?
Het is 100% zeker dat ik nog kastjes/meubilair voor onze camper ga bouwen. Het domino-systeem bevalt mij als verbinding dus ik wil die daarvoor gebruiken. Grotere constructies ga ik echter niet meer maken.

Bijbetaling?
Ik wil graag een MIG lasapparaat, daar ga ik de bijbetaling voor gebruiken.

Vraagprijs?
Het vraagteken zegt het al, dat is afhankelijk van de DF500 (staat en eventuele accessoires) die je aanbied.
Ik zoek dus een gebruikte, maar nette DF500 mét frees (D4 of D5), zonder gebreken. Een systainer is niet noodzakelijk.

Stuur gerust een bericht als je meer wilt weten. Grote, duidelijke foto’s kan ik op verzoek mailen en proeffrezen is geen enkel probleem.

De Domino-set staat in Nijkerk, nabij Amersfoort.

small1.jpg
small2.jpgsmall4.jpgsmall6.jpgsmall3.jpgsmall5.jpgsmall7-3.jpgsmall7.jpgsmall8.jpgsmall7-2.jpgsmall6-2.jpgsmall9.jpg
 
Laatst bewerkt:

Fga

Actieve deelnemer
16 jan 2018
47
1
Wat is je vraagprijs voor een DF 500 (Q-Set, alle accessoires) in propere nieuwstaat? Het toestel is weinig intensief gebruikt.
 

Heraldus

Actieve deelnemer
26 feb 2018
37
4
Zwolle
Dag Maarten
Ik heb ook interesse kan eventueel ruilen maar koop hem liever gewoon omdat ik mijn 500 ook regelmatig gebruik.
Zou je mij een pb willen sturen ik heb nl geen idee hoe dat werkt.
Groet Heraldus
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Waarom doe je een goede machine weg om te ruilen tegen een kleinere gebruikte machine? Je zegt zelf dat de Seneca adapter goed werkt, dus is er eigenlijk geen reden om je eigen machine weg te doen?
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
HArtelijk dank voor jullie reacties, ik heb enkele PB's verstuurd inmiddels.

Waarom doe je een goede machine weg om te ruilen tegen een kleinere gebruikte machine? Je zegt zelf dat de Seneca adapter goed werkt, dus is er eigenlijk geen reden om je eigen machine weg te doen?

Hoi mathieu, precies zoals Chevy omschrijft. Met de verkoop houd ik wat geld over om een lasapparaat te kopen.

Hobby mag hier best wat kosten maar soms is het verstandig om een keuze te maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.