Figuurzaagmachine voor max. € 200,- ?

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Mocht je voor de ds460 gaan, dan geef ik als tip om er meteen een of twee extra sets klemblokjes bij te kopen. Die vind ik wel handig en mocht een van de originele ooit kapot gaan (mij nog niet gebeurd), dan zit je niet zonder. Zelf heb ik er wat klemblokjes van Hegner achteraf bijgekocht en dat werkt ook wel, maar niet zo fijn als origineel Proxxon. Of die ook op de dsh passen weet ik niet.
 

JanMaarten

Nieuw lid
14 jan 2020
15
0
Nieuwe ontwikkeling: Kan nu een gebruikte Hegner Multicut 1 kopen. Dit is volgens mij het instapmodel van Hegner. Met ast toerental.
Is dit (omdat het een Hegner is ) dan toch een betere keus dan de eerder genoemde Proxxon modellen ?
 

Infinity

Actieve deelnemer
26 sep 2019
224
28
Twente
Ja, in mijn ogen wel. Proxxon blijft in mijn ogen professioneel hobbyspul, over het algemeen veel kleiner/friemeliger dan Hegner machines die ook op veel scholen etc staan en daar heel blijven ondanks het mishandelen door scholieren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.