Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24
    Heb een figuurzaagmachine in aanbieding, merk Pégas/excalibur 21E. Machine is van 2011.
    Het merk is de absolute top in het figuurzagen, beter dan Hegner.
    Kijk maar eens rond op internet.

Hallo "Tuoh" Ik heb net op Youtube jouw "Pégas/excalibur 21E. Machine" bekeken. Inderdaad: TOP! Maar mijn budget............ veel te laag voor jouw machine denk ik toch.

Op marktplaats een hegner voor 95 euro in leeuwarden.

Bedankt voor tip ! Ik heb inmiddels contact gezocht met de verkoper uit Leeuwarden, Wel erg ver van mijn woonplaats.....
    Inmiddels kijk ik ook naar de Proxxon DS 460.
    Dat apparaat heeft een bovenblad wat je terug kunt schuiven om zo snel het zaagje te kunnen lossen. Dat lijkt mij erg handig .
    De Proxxon DS 460 kost ca. € 400,- Dat is wel bijna het dubbele van mijn budget maar misschien is die machine dat geld wel waard.
    Is er iemand die daar iets meer over kan vertellen ?

Je hoeft niet zelf naar leeuwarden, we hebben tante post. Die brengt het voor een paar euro bij je thuis.

Dat snap ik , maar ik wil toch eerst wel zien wat ik wel/niet koop. Op 1 foto een beslissing nemen lijkt me niet zo slim. Daarom heb ik de verkoper om meer info gevraagd.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Ik heb de Proxxon ds460 en ben tevreden. Ooit een Ferm gehad, maar die had veel speling in de ophanging van de zaagarmen, dus dat was het niet.
    Terugkijkend zou ik geduld hebben om een goede koop te doen op mp. 400 Euro is toch veel geld.

Bedankt Hubert.
    Fijn om te horen dat je tevreden bent over de ProXXon DS460.
    Het is inderdaad veel geld dus ik kijk nog maar even rond.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Ik heb de proxxon Dsh en ben er zeer tevreden over. Stil, stabiel en 2 zaagsnelheden. Past in het budget, 199,- 🙂

Ik kom ook van een ferm en daarvoor een einhell maar de proxxon is toch een stuk prettiger zagen

Bedankt. Fijn om te lezen dat Proxxon DSH ook een goede mogelijkheid is.
    Is het bij de DSH makkelijk om de zaagjes te verwisselen ? Welke zaagjes gebruik je ?

Forum Rechten