Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Staat de machine op een pallet of is er in ieder geval met een pompwagen onder te komen? Ik heb vorig jaar mijn Harvey zaagtafel met een hoogheffende pompwagen van Boels op de aanhanger gezet.
    Ik kan alles, tot ik bewijs dat ik het niet kan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klusrob Bekijk Berichten
    Staat de machine op een pallet of is er in ieder geval met een pompwagen onder te komen? Ik heb vorig jaar mijn Harvey zaagtafel met een hoogheffende pompwagen van Boels op de aanhanger gezet.
    misschien dit is het beste optie voor mij. Dankjewel ��

Controleer even of het gewicht van die hoogheffende palletwagen niet ook al te hoog is om in de bus te krijgen, die wegen er ook aardig in (gauw 100kg).
    Heb zelf ook een hoge palletkar (zwaar model, iets van 150kg eigen gewicht), die gebruik ik wel eens voor zwaar spul, maar heb er wel een rijplank bij nodig om die op de aanhanger te krijgen.
    Wie van hout houdt, houwt hout.

Ik lees zwaar , dan denk ik toch al snel aan 1000 Kg en meer.
    Maar voor zo,n licht ding motortakel. , Die dingen zijn inklapbaar dus mik je zo achter in de bus .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dan Bekijk Berichten
    Dankjewel voor alle suggesties! Ik denk dat ik wil deze, maar tweedehands opzoeken :

https://www.hbm-machines.com/product...BoCaf8QAvD_BwE
    Ja, die...

Die motortakel huren kost bijna het zelfde als een bus met laadklep huren. Tenzij het ding 500 km verder op staat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dan Bekijk Berichten
    Dankjewel voor alle suggesties! Ik denk dat ik wil deze, maar tweedehands opzoeken :

https://www.hbm-machines.com/product...BoCaf8QAvD_BwE
    Zou je dat wel doen? Dan moet je hem alsnog handmatig doorduwen het busje/vrachtwagen in. Met een motortakel kun je gedeeltelijk onder de auto rijden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chevy66 Bekijk Berichten
    Die motortakel huren kost bijna het zelfde als een bus met laadklep huren. Tenzij het ding 500 km verder op staat
    Een motortakel kopen kost minder dan een bus een dag huren. Voor 150- euro heb je er één in huis.

Een bus huren kost 125 euro 500 km vrij. 60 euro voor een dag 100 km vrij. Met een motortakel een machine in een bus zetten gaat je niet lukken. De bus is niet hoog genoeg om de complete machine er met een motortakel in te zetten. Een machine rol je gemakkelijk op een paar stukken steigerpijp.

Een bus met laadklep zal ongetwijfeld handiger zijn. Maar reken ook nog maar eens 20 cent per kilometer aan diesel.

Forum Rechten