Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Zware vandiktebank transporteren

Ik ben op zoek naar een oplossing voor het zware (150-200kg) vandiktebank te tranporteren met enkel een persoon en bestelwagen zonder lift ( bij voorbeeld mercedes viano/vito of peugeot partner). Ik zoek voor een mobiele,niet duur ( kan tweedehands zijn) manuele ding als liftwagen of pompwagen, wat zijn jouw ervaringen in het zware toestellen transpoort?

Als het 150-200 kilo weegt, dan is het met een paar man te doen.
    Anders een schaarpalletwagen of een motortakel.

Demonteren tot delen die je alleen kan handelen. Anders een meubelbak met lift huren.
    Laatst gewijzigd door chevy66; 12-01-20 om 14:37.

Eerste advies zou zijn: laten doen. Maar het kan wel. Tot voor kort hadden wij een Opel vivaro, waarmee dit soort zaken goed getransporteerd kunnen worden. Onlangs hadde wij daar een brandkast mee opgehaald. Er in zetten hadden we handjes genoeg. Maar om em er weer uit te halen met z’n tweeen hebben we een schaarwagen aangeschaft (bij HBM ;-) ) waarmee we die kast uit de wagen en in het achterhuis konden schuiven...

Werkplaats lift waar ze motoren uit een auto takelen werkt, overal te huur.

Tafel demonteren, rest van de machine met wat hulp van een buurman of ander hulpje gewoon oppakken en in de bus tillen. Gaat dat niet, dan een palet eronder en een paletwagen huren die hoog genoeg komt om de machine in je bus te kunnen schuiven, en die zelf ook in je bus past

Ik zal idd een motortakel huren of kopen. Makkelijke daarvan is dat er wielen onderzitten en je dus wendbaar bent. Pak je vlekkeloos 2T mee als het moet. En dat icm een busje die dat gewicht hebben mag.

Dankjewel voor alle suggesties! Ik denk dat ik wil deze, maar tweedehands opzoeken :

https://www.hbm-machines.com/product...BoCaf8QAvD_BwE

Wanneer je machine op een pallet kan krijgen, vervoerd zoiets Hoekstra uit Sneek dan voor een 100 euro. Ik heb er goede ervaringen mee
    https://www.hoekstrasneek.nl/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karangetang Bekijk Berichten
    Wanneer je machine op een pallet kan krijgen, vervoerd zoiets Hoekstra uit Sneek dan voor een 100 euro. Ik heb er goede ervaringen mee
    https://www.hoekstrasneek.nl/
    dit is ook heel goede optie. Dankjewel!

Forum Rechten