Ook Nieuw

EHdeGroot

Nieuw lid
12 jan 2020
10
0
Groningen
Hoi Allemaal,

Ik heb mezelf ook zojuist geregistreerd op dit forum.
Ik ben Edgar uit Groningen en 45 jaar. Ik ben paar jaar geleden nogal geïnteresseerd geraakt in houtbewerking waar mijn interesses vooral gericht op zijn, zijn houten puzzels, spellen en woonaccessoires.

Ik heb een kamer in huis omgebouwd tot werkruimte en ondanks dat het heel klein is, is er bijna geen machine die ik er niet in kwijt kan :)
Van Bandzaag en Tafelzaag van Makita, tot Creusen slijpmachine.
Sinds vorige week heb ik een midi 2 draaibank van Ronald Kanne en daar ben ik mega, mega blij mee!! Ik denk dat ik voorlopig vooral hiermee aan het spelen zal zijn :cool:

Ik heb nog nooit een cursus gedaan oid en heb alle kennis en ervaring nu alleen van Youtube en gewoon doen. En ik zie wel hoe dit verder verloopt.

Ik heb me geregistreerd om nog meer kennis en inspiratie op te doen en wellicht kan ik zelf ook een steentje bijdragen.

Mijn eerste object van de draaibank is een simpele theelichthouder (uiteraard), 2e is een mini mallet, en gister heb ik deze volwassen mallet gedraaid.

5AF583D7-5FD9-4B70-B4AE-A28846D2925D.jpg
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.016
359
Alphen aan den Rijn
Welkom op het forum , heb zelf ook de midi staan . Heb je de nieuwe midi ?
Zelf heb ik wel een cursus gevolgd bij Ronald , voordat je dingen verkeerd aanleert .
Wat voor puzzels maak je , heb je er foto's van .
Veel plezier met het houtbewerken .

Groeten Willem
 

EHdeGroot

Nieuw lid
12 jan 2020
10
0
Groningen
Bedankt Willempie!
de Midi 2, dat is inderdaad de nieuwste... ik kan hem alleen vergelijken met de Lidl bank van €85 die net zo hard weer teruggegaan is. Ben gelijk genezen en voor de beste gegaan :)
Ik heb nog geen puzzels ofzo... dat is toch iets ingewikkelder maar die kant wil ik oa wel op. Ben op moment wel druk bezig met het ontwerpen van een bordspel. Dat zal een meerjarenplan zijn want ik wil hem perfect hebben en dat doe je niet zo maar even :)

cursus doen is zeker een goed idee. Maar ik heb een full-time baan en ik woon erg ver zonder eigen vervoer.

EdP
thnx Ed, groet Ed :D

heb zojuist weer een test object gemaakt... #4 honinglepel

5034CCC7-14F2-4B00-9194-0C772B0EDB7B.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.