Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Ook Nieuw

Ook Nieuw

Hoi Allemaal,

Ik heb mezelf ook zojuist geregistreerd op dit forum.
    Ik ben Edgar uit Groningen en 45 jaar. Ik ben paar jaar geleden nogal geïnteresseerd geraakt in houtbewerking waar mijn interesses vooral gericht op zijn, zijn houten puzzels, spellen en woonaccessoires.

Ik heb een kamer in huis omgebouwd tot werkruimte en ondanks dat het heel klein is, is er bijna geen machine die ik er niet in kwijt kan
    Van Bandzaag en Tafelzaag van Makita, tot Creusen slijpmachine.
    Sinds vorige week heb ik een midi 2 draaibank van Ronald Kanne en daar ben ik mega, mega blij mee!! Ik denk dat ik voorlopig vooral hiermee aan het spelen zal zijn

Ik heb nog nooit een cursus gedaan oid en heb alle kennis en ervaring nu alleen van Youtube en gewoon doen. En ik zie wel hoe dit verder verloopt.

Ik heb me geregistreerd om nog meer kennis en inspiratie op te doen en wellicht kan ik zelf ook een steentje bijdragen.

Mijn eerste object van de draaibank is een simpele theelichthouder (uiteraard), 2e is een mini mallet, en gister heb ik deze volwassen mallet gedraaid.

5AF583D7-5FD9-4B70-B4AE-A28846D2925D.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Welkom op het forum , heb zelf ook de midi staan . Heb je de nieuwe midi ?
    Zelf heb ik wel een cursus gevolgd bij Ronald , voordat je dingen verkeerd aanleert .
    Wat voor puzzels maak je , heb je er foto's van .
    Veel plezier met het houtbewerken .

Groeten Willem

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Leuk! Een beginnende draaiert erbij en nog op een midi ook. Welkom op het forum en veel plezier.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Bedankt Willempie!
    de Midi 2, dat is inderdaad de nieuwste... ik kan hem alleen vergelijken met de Lidl bank van €85 die net zo hard weer teruggegaan is. Ben gelijk genezen en voor de beste gegaan
    Ik heb nog geen puzzels ofzo... dat is toch iets ingewikkelder maar die kant wil ik oa wel op. Ben op moment wel druk bezig met het ontwerpen van een bordspel. Dat zal een meerjarenplan zijn want ik wil hem perfect hebben en dat doe je niet zo maar even

cursus doen is zeker een goed idee. Maar ik heb een full-time baan en ik woon erg ver zonder eigen vervoer.

EdP
    thnx Ed, groet Ed

heb zojuist weer een test object gemaakt... #4 honinglepel

5034CCC7-14F2-4B00-9194-0C772B0EDB7B.jpg

welkom.
    Ik heb één van de eerste midi,s en die doet het nog steeds goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Haan Bekijk Berichten
    welkom.
    Ik heb één van de eerste midi,s en die doet het nog steeds goed.
    thnx!
    goed om te lezen... dan kan ik er nog lang plezier van hebben.

Hartelijk welkom!

groeten, Hans

Welkom op het forum Edgar!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Welkom!

Re

Dank heren!

Forum Rechten