Lades inrichten werkplaats

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.614
1.134
Fryslân
Domme vragen bestaan niet toch!
Ik heb niet alle lades zo gemaakt. Ik heb het hout van de oude lades deels hergebruikt. Dit was 18 plaat. Ik had ook nog een partij 9mm plaat liggen. En omdat ik het zonde vind om nieuw hout te kopen, terwijl ik hout genoeg op zolder heb liggen. De lade zelf is dus 18mm en de inzetlade 9mm.
En een tweede reden is, dat zaken die ik niet veel gebruik, onderin de lade gaan.

En ja, ik had ook allemaal smallere lades kunnen maken, maar dan had ik extra hout moeten halen :)
 

ilovebrewski

Actieve deelnemer
11 dec 2017
59
2
Ik ben ook mijn lades aan het inrichten en was ook op zoek naar een mooie oplossing. Ik had dit gevonden https://www.hbm-machines.com/producten/hbm-foam-inlay-585-x-410-x-40-mm. Echter is dit massief. Snijden geeft dus geen mooi resultaat. Misschien een CNC maar die heb ik niet. Ik vind de combinatie van twee kleuren een mooi overzichtelijk beeld geven wat er mist.
Andere opties zijn twee lagen van verschillende kleuren en die op elkaar lijmen. Mocht iemand een goedkoop adresje hebben :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.