Heerlijk: METABO Multitool uit 1965 ( oude doos)

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Bij mijn weten heeft Phlips ook zo iets verkocht in die periode.
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Volgens mij black&decker ook. Mijn pa had ook zo'n systeem. Heerlijk om hem te zien mopperen als hij net alles weer had omgebouwd naar een boormachine en hij toch nog weer moest zagen.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik vond vooral die oude foto's leuk en ook op het laatst die huisvrouw die staat te schuren. Ik zag in gedachte m'n moeder al in de woonkamer een nachtkastje schuren...:eek:
 

WillemWoodWorker

Actieve deelnemer
29 sep 2019
40
6
Jeugdsentiment! In de jaren 70 werkte ik als jochie in de vakantie in zo'n ouderwetse ijzerwaren zaak. Wij verkochten dat soort spul toen, idd van Metabo (was toen relatief duur), B&D en Skil. Zo nu en dan kom je het nog wel eens tegen op een rommelmarkt. Dan moet ik er altijd even naar kijken.
 

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Ben (gelukkig?) niet oud genoeg om hier jeugdsentiment aan te hebben, maar wel geweldig om te zien. Benieuwd of ze over 50 jaar ook zo terug kijken op hoe wij tegenwoordig werken!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.