Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Hybride Weergave

Tuffsaws levert niet meer naar EU

Ik was van plan enkele nieuwe lintzaagbladen te bestellen maar jammer genoeg is Tuffsaws (voorlopig) gestopt met leveren naar de EU

Unfortunately we've had to take the tough decision to stop selling outside the UK for the time being.

This is due to a number of reasons but the extra cost and admin that we've had to try and put in place because of Brexit is just too much for us as a small business and we keep having to change and alter things only to have to change them back again.

It's put a lot of stress on the business and it's costing us too much financially and in the amount of time that we have to put into trying to get everything correct.

We've also had problems with the website and this had to be taken offline for a while and then when it went back live there were some issues with postage to some countries so we've had to disable postage for the time being.

We will be putting this information on the website when it's fixed and we can make alterations but for the time being we've had to leave it as it is.

We are really sorry that we've had to take this decision and we are hoping that we can reassess everything once we get detailed information regarding importing/exporting but for the time being we can only ship to UK addresses I'm afraid.

Wat zijn de alternatieven momenteel volgens jullie?

Ik wou ook linten gaan bestellen en zag deze post van Mathieu:

https://www.woodworking.nl/showthrea...l=1#post323167

Is het misschien handig dat we niet voor elk onderwerp 14 topics openen?
    Inmiddels is dit al in meerdere topics besproken.
    De zoekfunctie is er niet voor niks.

Bedankt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s0ulmaster Bekijk Berichten
    Is het misschien handig dat we niet voor elk onderwerp 14 topics openen?
    Inmiddels is dit al in meerdere topics besproken.
    De zoekfunctie is er niet voor niks.

Bedankt
    Het zou handig zijn als er wat meer gebruikers hun ervaring met een bepaalde leverancier zouden delen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen tot nu toe Tuffsaws gebruikte.
    >Dus oproep: ervaringen delen !!!
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu Bekijk Berichten
    Het zou handig zijn als er wat meer gebruikers hun ervaring met een bepaalde leverancier zouden delen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen tot nu toe Tuffsaws gebruikte.
    >Dus oproep: ervaringen delen !!!
    Eens, maar ik heb vorige week mijn bestelling van tuffsaw binnen gekregen en heb dus helaas niks bij te dragen wat betreft andere leveranciers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s0ulmaster Bekijk Berichten
    Eens, maar ik heb vorige week mijn bestelling van tuffsaw binnen gekregen en heb dus helaas niks bij te dragen wat betreft andere leveranciers.
    Hoe heb je deze bestelling nog kunnen laten leveren dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluo Bekijk Berichten
    Hoe heb je deze bestelling nog kunnen laten leveren dan?
    Kameraad ging met de kerst bij zn ouders in engeland langs. Het heb daarheen laten sturen, maar wellicht dat er wel doorstuur diensten zijn zoals in DE

Röntgen RRR hookzahn doen niet voor tuffsaws onder!
    In Duitsland te bestellen.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Tuffsaws zal zonder meer goed zijn, maar in Nederland moeten er toch ook goede zaaglinten te koop zijn?
    Ik heb ze vorige week bij de Houtdeler gekocht, had daarvoor een goed telefonisch contact.
    Dit is trouwens de eerste keer dat ik linten gekocht heb, ik heb dus geen vergelijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Haan Bekijk Berichten
    Tuffsaws zal zonder meer goed zijn, maar in Nederland moeten er toch ook goede zaaglinten te koop zijn?
    Ik heb ze vorige week bij de Houtdeler gekocht, had daarvoor een goed telefonisch contact.
    Dit is trouwens de eerste keer dat ik linten gekocht heb, ik heb dus geen vergelijk.
    Linten kunnen best goed zijn, maar ik vind deze behoorlijk prijzig.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Forum Rechten