Knikkerbaan Zwarte Race 3.0

RPknikker

Nieuw lid
4 mrt 2011
23
0
www.rpknikker.com
Knikkerbaan Zwarte Race 3.0

DVCI1140.JPG


Hier dan knikkerbaan 3.0. Dit is tot nu toe de best werkende knikkerbaan van mij. Vele extra's en blijft leuk om naar te kijken. ( in het echt )

Wilt U meer info, video's en of afbeeldingen ga dan naar:
http://knikker-machine.webs.com/knikkerbaan30.htm
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Als je knikkerbanen en houtbewerking wilt combineren, kijk dan hier eens.

main.jpg


ready_for_spray.jpg


Modulair, om zelf verschillende banen te kunnen bouwen, met een houten 'knikkerpomp'. Dat is een wat grotere uitdaging dan een draadbaan op houten staanders........
 

RPknikker

Nieuw lid
4 mrt 2011
23
0
www.rpknikker.com
Ik heb op dit momend nog een grotere uitdaging. We zijn bezig met een knikkerbaan van 300 meter lang. We hebben al het materiaal gratis kunnen krijgen via sponsors. In ik ken deze persoon die dat heeft gamaakt! ken ik via youtube. en heb al veel contact met hem.
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
RPknikker,

Ik begrijp best dat je enthousiast bent over wat je(zelf?) gemaakt hebt.
Ik vind het ook knap hoor, al zit er weinig hout aan :(
Maar is het niet wat overdreven om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp?
We wachten op je massief houten knikkerbaan, want dat willen houtwurmen ;)

Kor
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Ik denk, dat het inderdaad verstandig was geweest om jezelf eerst voor te stellen. Nu komen er vanuit het niets 3 topics over knikkerbanen tevoorschijn, die op zich weinig met houtbewerken te maken hebben. Niemand zegt, dat het niet knap is, maar de intentie was niet meteen duidelijk. Het leek zelfs een beetje op reclame (wat natuurlijk niet jou intentie was!)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.