Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Knikkerbaan Zwarte Race 3.0

Knikkerbaan Zwarte Race 3.0

Hier dan knikkerbaan 3.0. Dit is tot nu toe de best werkende knikkerbaan van mij. Vele extra's en blijft leuk om naar te kijken. ( in het echt )

Wilt U meer info, video's en of afbeeldingen ga dan naar:
    http://knikker-machine.webs.com/knikkerbaan30.htm

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011

Re: Knikkerbaan Zwarte Race 3.0

Als je knikkerbanen en houtbewerking wilt combineren, kijk dan hier eens.

Modulair, om zelf verschillende banen te kunnen bouwen, met een houten 'knikkerpomp'. Dat is een wat grotere uitdaging dan een draadbaan op houten staanders........

Ik heb op dit momend nog een grotere uitdaging. We zijn bezig met een knikkerbaan van 300 meter lang. We hebben al het materiaal gratis kunnen krijgen via sponsors. In ik ken deze persoon die dat heeft gamaakt! ken ik via youtube. en heb al veel contact met hem.

RPknikker,

Ik begrijp best dat je enthousiast bent over wat je(zelf?) gemaakt hebt.
    Ik vind het ook knap hoor, al zit er weinig hout aan
    Maar is het niet wat overdreven om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp?
    We wachten op je massief houten knikkerbaan, want dat willen houtwurmen

Kor

Oké ik begrijp wat jullie bedoelen ik zal voortaan alleen dingen die echt van hout zijn toevoegen aan dit forum.

Ik denk, dat het inderdaad verstandig was geweest om jezelf eerst voor te stellen. Nu komen er vanuit het niets 3 topics over knikkerbanen tevoorschijn, die op zich weinig met houtbewerken te maken hebben. Niemand zegt, dat het niet knap is, maar de intentie was niet meteen duidelijk. Het leek zelfs een beetje op reclame (wat natuurlijk niet jou intentie was!)

Heb je er al eens aan gedacht om de banen met houten latjes te maken ipv pvc buisjes? Kan je zelfs wat experimenteren met stomen

Forum Rechten