Bosch PTS10 schuiftafel hoger?

Grant837

Actieve deelnemer
31 mrt 2019
164
48
Eindhoven
Ik heb een Bosch pts10 T, in 2019 gekocht. Ik ben bezorg dat bij mij de schuiftafel wel een mm of 2 hoger dan de rest van de tafel is. Heeft anderen met deze zaag dezelfde? Ik zie dat Maartenb heeft dit probleem ook. https://www.woodworking.nl/showthread.php?10580-Iemand-al-ervaringen-Bosch-PTS-10-zaagtafel

Ik was van plan om een reparatie te vragen, maar als dit gewoon is, dan doe ik dat niet.
(PS, Nederlands is niet mijn moedertaal - :)
(PSS: 'great forum', en beste wensen!)
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.839
892
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Ik heb een PTS10 uit 2014 of zo, en die heeft dit niet. maar ik heb wel moeten constateren dat er inmiddels een groot verschil zit in de bouw en uitvoering van de PTS10s uit 2014 en de huidige versie (en dat verschil is niet positief voor de huidige versie...); Ik denk dat Bosch er goed aan had gedaan om de naamgeving of aanduiding te wijzigen. De 2019 PTS10 zou ik zo niet meer kopen...
 

Grant837

Actieve deelnemer
31 mrt 2019
164
48
Eindhoven
Bedankt allemaal.

Ik denk, inderdaad, het een ontwerpfout is, en twijfel of Bosch kan het repareren. Ik moet nog zien wat ik doe.

In het algemeen been it tevreden met het zaag - maar dit was voor mij een instap model - dus de paar onhandigheden (moet heel voorzichtige zijn met instellinging, stoff, schuftafel hogte, etc) kan it overzien omdat na dat al is goed ingesteld, zaagt het prima.


(PS: het PTS10T is hetzelfde als de PTS10, maar met poten)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.