Ervaringen Laguna Fusion 3 gevraagd

Rt058

Actieve deelnemer
26 feb 2017
79
8
Leeuwarden
Goedemorgen allemaal,

Ik ben aan het sparen voor een zaag-freescombi waarop het incra ts positioner gemonteerd kan worden.
Op dit moment heb ik de Festool CMS, maar het is niet erg compatibel met hulpstukken van andere merken.
Hierdoor ben ik aan het kijken naar een andere zaagtafel. Ik zoek een tafel (230v) met een gietijzeren blad en een miterslot.

https://www.igmtools.com/igm-laguna-fusion-3-table-saw/

Ik kwam deze tegen en vroeg me af wat de kwaliteit er van zou zijn. De prijs lijkt mij niet gek. Misschien zijn er forumleden die hier ervaringen mee hebben?

Laguna heeft ook een kleine afzuigunit, de B Flux, waar ik ook in geïnteresseerd ben. Dus ben erg benieuwd naar de prestaties van laguna.

Alvast een goede jaarwisseling gewenst!

Groet Rody
 

Rt058

Actieve deelnemer
26 feb 2017
79
8
Leeuwarden
Dat had ik inderdaad gezien, maar ben meer benieuwd naar gebruikerservaringen. In ieder geval bedankt voor je reactie
 

estone

Nieuw lid
20 jun 2014
19
1
Beetje late reactie maar ben benieuwd of je nog voor de fusion 3 bent gegaan of dat het uiteindelijk een andere tafel is geworden...
Bij mij staat deze ook op de radar. Helaas zijn de levertijden overal erg onzeker wat de keuze beperkter maakt.

Groet,
Jim
 

Rt058

Actieve deelnemer
26 feb 2017
79
8
Leeuwarden
Beetje late reactie maar ben benieuwd of je nog voor de fusion 3 bent gegaan of dat het uiteindelijk een andere tafel is geworden...
Bij mij staat deze ook op de radar. Helaas zijn de levertijden overal erg onzeker wat de keuze beperkter maakt.

Groet,
Jim
Nee ben vanwege de ruimte toch voor de Dewalt 7492 gegaan. Mocht er ooit nog een grotere schuur komen, dan ga ik wel weer kijken voor Laguna of Itamac.
 
  • Leuk
Waarderingen: estone

estone

Nieuw lid
20 jun 2014
19
1
Dank voor je reactie Rody.
Itamac ken ik nog niet. Vergelijkbaar met de fusion?
 

Rt058

Actieve deelnemer
26 feb 2017
79
8
Leeuwarden
Dank voor je reactie Rody.
Itamac ken ik nog niet. Vergelijkbaar met de fusion?
Staat volgens mij op de site van Toolnation en Tendotools. Denk wel vergelijkbare machines. Beide worden wel in China gebouwd dacht ik, maar Harvey volgens mij ook
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.