Handleiding Compressor Mecha Concorde CXR225

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.318
191
Gem. Winsum (Groningen)
Nu mijn compressor het weer doet als van ouds wil ik er gelijk ook een langer en soepeler netsnoer aan zetten.
Dit netsnoer komt binnen via een wartel op het zwart kastje waar ook de rode aan/uit knop op zit.
Ik zie niet hoe ik dit kastje het beste kan openen om de nieuwe netkabel te monteren. Het kastje zit met een luchtleidingwartel verbonden op het tankje. Moet ik het daar af draaien ? En kan dan op een of andere manier er een kapje af? Maar ik zie niet hoe.

Iemand een hint?

compressor_detail.jpg

mvg
Klaas
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.860
2.519
Bij de meeste van die pressostaten zit er bovenop, dus waar dat rode knopje zit, een schroefje in het midden. Als je die losdraait kan je de bovenkant er af pakken en zie je de aansluitingen.
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.318
191
Gem. Winsum (Groningen)
Ja daar zit een gaatje:) Ik zie slecht (nog steeds, maar komt weer goed, zegt de oogarts) en meende dat er niet iets mbt demontage onder zat. Zal morgen met veel en gericht licht beter in het gaatje kijken.

mvg
Klaas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.