Kerst wensen

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
  • Leuk
Waarderingen: MaartenS

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Het gaat al geruime tijd goed met Toxiq, maar hij heeft het helemaal gehad met dit forum!

Er zal wel meer achter zitten...., maar best gek om in een topic met zijn laatste berichtje van anderen veel belangstellende reacties en veel beterschapswensen te lezen en daarna te horen dat iemand het helemaal gehad heeft met dit forum?
 
Laatst bewerkt:

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Ik had vooral de indruk dat het forum op een bepaald moment genoeg had van hem... Zelf heb ik geen aanvaringen of negatieve ervaringen met hem gehad, integendeel. Spijtige zaak alleszins!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Het gaat al geruime tijd goed met Toxiq, maar hij heeft het helemaal gehad met dit forum!
Nuja, dat is dan in ieder geval een positief bericht! Gezondheid boven alles. Jammer dat Toxiq er klaar mee is, zijn enthousiasme was wat mij betreft lekker aanstekelijk 👍
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik heb korte tijd geleden gevraagd hoe het met jeroen was? Antwoord gelijk aan O peatey. Verder gaf jeroen directe antwoorden, recht voor zijn raap. Ik mag dat wel maar niet iedereen. Maar ja zijn forum naam is dan ook Toxic😡
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.