Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Kerst wensen

Kerst wensen

De afgelopen 3 maanden heb ik met heftige oorproblemen te maken gekregen waardoor ik een lange tijd geheel afgesloten was van zo een beetje alles wat zo een beetje leuk is....
    Vele berichten zijn gepasseerd zonder dat ik het licht van een scherm verdragen kon om ze beantwoorden
    De manscave ligt duimdik het stof en niet van het hobbyen maar van de lange tijd die ik daar niet ben geweest en de draaibank lijkt wel een tijdscapsule van vervlogen tijden

Inmiddels gaat het weer een stukje beter, heel af en toe trek ik er een paar uur op uit om vervolgens een paar dagen nodig te hebben om weer op sterkte te komen.

Een aantal zaken zullen voorlopig nog wel even op een laag pitje blijven staan (zo ook achter de pc zitten, het licht is goed voor een paar uren stevige hoofdpijn), eerst maar een kijken of ik er naar toe kan werken om dingen weer op te pakken waar ik gebleven ben

Nu ja, 2020 moet het gewoon weer een stijgende lijn worden en dan zal ik wellicht ook weer wat vaker mijn neus hier laten zien

Iedereen mooie kerstdagen en een gezond 2020

*Ieder die vragen had aan mij en niet beantwoord zijn, sorry... het is helaas even niet anders
    Met een hamer past alles...

Fijn dat het weer wat beter gaat en jullie ook fijne kerstdagen en een heel gezond 2020 ( alles komt goed )
    Groeten, Eric

Fijne dagen en hopelijk brengt het nieuwe jaar wat meer verlichting!
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Een werkplaats vol stof van het niks doen is ook niks natuurlijk.
    Dat 2020 een mooi jaar mag worden!

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Stekte en beterschap Jeroen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Dit soort problemen is altijd zwaar kl....want het beperkt direct je mogelijkheden en daardoor ook je vrijheid om dingen te doen. Goed om te horen dat er verbetering op treed, hoe klein ook. Ook ik wens je fijne Kerstdagen en een (veel) beter 2020. Hartelijke groet!
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

beterschap Jeroen, hoop dat 2020 dat mag brengen wat je hoopt

Beterschap, en hopelijk brengt 2020 een beter jaar

Jakkes, stadsgenoot, da's geen kattenpis. Hoop dat je snel opknapt, op naar een gezond 2020!

Heel naar jeroen. Beterschap.

Forum Rechten