Kerst wensen

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
De afgelopen 3 maanden heb ik met heftige oorproblemen te maken gekregen waardoor ik een lange tijd geheel afgesloten was van zo een beetje alles wat zo een beetje leuk is....
Vele berichten zijn gepasseerd zonder dat ik het licht van een scherm verdragen kon om ze beantwoorden
De manscave ligt duimdik het stof en niet van het hobbyen maar van de lange tijd die ik daar niet ben geweest en de draaibank lijkt wel een tijdscapsule van vervlogen tijden

Inmiddels gaat het weer een stukje beter, heel af en toe trek ik er een paar uur op uit om vervolgens een paar dagen nodig te hebben om weer op sterkte te komen.

Een aantal zaken zullen voorlopig nog wel even op een laag pitje blijven staan (zo ook achter de pc zitten, het licht is goed voor een paar uren stevige hoofdpijn), eerst maar een kijken of ik er naar toe kan werken om dingen weer op te pakken waar ik gebleven ben

Nu ja, 2020 moet het gewoon weer een stijgende lijn worden en dan zal ik wellicht ook weer wat vaker mijn neus hier laten zien

Iedereen mooie kerstdagen en een gezond 2020

*Ieder die vragen had aan mij en niet beantwoord zijn, sorry... het is helaas even niet anders
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Fijn dat het weer wat beter gaat en jullie ook fijne kerstdagen en een heel gezond 2020 ( alles komt goed )
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Een werkplaats vol stof van het niks doen is ook niks natuurlijk.
Dat 2020 een mooi jaar mag worden!
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Dit soort problemen is altijd zwaar kl....want het beperkt direct je mogelijkheden en daardoor ook je vrijheid om dingen te doen. Goed om te horen dat er verbetering op treed, hoe klein ook. Ook ik wens je fijne Kerstdagen en een (veel) beter 2020. Hartelijke groet!
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Nou beterschap zeg. Maar gelukkig gaat het alweer wat beter.
Jij, maar ook iedereen op het forum, een prettig uiteinde en een gelukkig 2020!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik had je al gemist Jeroen! Goed te horen dat je inmiddels aan de beterende hand bent!
Heel veel sterkte en een enorm voorspoedig herstel! Dat je in 2020 maar heel snel weer gezond aan de klus mag!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Jeroen!! Hoe gaat het met je gezondheid/gehoor?
Ik mis je hier op het forum, hoop dat je inmiddels weer een beetje in de "mancave" mag spelen??
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Iemand een idee hoe het inmiddels met hem gaat?
En Tuoh mis ik ook al een aantal weken hier op het forum?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.