Gestolen machines na inbraak

langezwap

Actieve deelnemer
14 aug 2015
80
0
Gingelom
Er is vannacht in mijn garage ingebroken en iedere doos met een machine in is dus verdwenen + een speciale fiets. Mocht er iemand toevallig een advertentie zien opduiken met volgende items mag je me altijd iets laten weten.
- Festool TS 55 REBQ
- Tormek T7 met CBN wiel
- Dewalt DW682K (koekjesfrees)
- Metabo Afkortzaag KGS 254M
- Boormachine van bosch
- Boorhamer van bosch
- Bovenfrees van bosch
- Delta schuurmachine van Metabo
- Stille kleine compressor van airpress
- nailgun

De draaibank was gelukkig te zwaar net zoals de onlangs gekochte vlak vandikte bank. Maar alles bij elkaar tikt het toch hard aan.
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Aw shit wat naar :(
Ik hou mp e.d. in de gaten.

Aangezien ik meer thuis ben in de fietsen, om wat voor een fiets gaat het?

Ik hoop voor je dat je het nog terug krijgt.
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
498
118
Omg. Eindhoven
Pff mooi vervelend..
Hou ook Facebook marketplace in de gaten. Dat wordt ook veel gebruikt naast Marktplaats.
Een aantal dingen staan in mijn Marktplaats zoekresultaten, mocht ik iets tegenkomen laat ik het weten
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Vervelend! Eigenlijk nooit bij stilgestaan of mijn inboedelverzekering ook de garage dekt, daar staat inmiddels net zoveel waarde als in de woonkamer.

Mag ik vragen welke regio, dat helpt misschien met het opmerken van verdachte aanbiedingen
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
Stond onlangs nog in de krant dat de laatste tijd tuinhuisjes en schuurtjes geviseerd worden door rondtrekkende bendes.
De kans dat je die spullen terug ziet op openbare marktplaatsen is waarschijnlijk klein.
Festool heeft een beperkte diefstalverzekering van drie jaar, dus voor de TS is er misschien goed nieuws.
Een goede verzekeringspolis kan ook veel leed verzachten. Een aantal jaren geleden was mijn (oude) fiets en enkele snoeischaren gestolen uit mijn carport. KBC verzekeringen heeft alles netjes aan nieuwprijs vergoed.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.