Gezocht: Houtbewerker/meubelmaker parttime zzp in Rhenen, massief hout

zaagfabriek

Actieve deelnemer
4 feb 2015
200
20
Rhenen
www.instagram.com
Goedemorgen,

Wij zijn op zoek naar een houtbewerker die kan werken om opdrachten van klanten te verwerken en realiseren. Iemand die het graag wilt leren of het als deeltijd naast een andere baan wilt doen is ook mogelijk.



De mensen die ons via instagram volgen, hebben gezien dat wij rond juli/augustus druk geweest zijn met het verhuizen naar een andere locatie in de plaats RHENEN. Naast onze reguliere werkplaats met SCM, Paoloni Felder en Format4 zijn we op dit moment bezig met een kleine werkplaats op te zetten met machines zoals een nieuwe hammer vlakvandikte met silent as, scm formaatzaag ( wordt week 2 geleverd), nieuwe hammer lintzaag, nieuwe hammer kantenschuurder ed. Novateknatool kolomboor en een festool kapex. Dit even aangegeven omdat het perfecte machines en afgestemd is voor kleinere opdrachten zoals vensterbanken, wandplanken en panelen. En het fijn is om met goed materiaal te werken en er vanuit kan gaan dat alles werkt zoals het zou moeten.

Op onze instagram ( zie link hieronder) is te zien wat wij doen. Veel opdrachten gaan naar nederland, belgie en steeds vaker naar buiten de eu. Voorkeur gaat uit naar een houtbewerker die precies/geordend kan werken en graag meer met massief hout wilt werken. Zzp is ook een mogelijkheid. LET OP; in het verleden zijn wij via google-woodworking gecontacteerd door timmermannen en klusjesmannen. Geen negatief woord hierover uiteraard, ieder zijn vak maar dit is echt iets anders als een meubelmaker/massief houtbewerker.


Indien je geïnteresseerd ben kan je contact opnemen via info@zaagfabriek.nl . Het is ook mogelijk af te spreken op locatie, dit even op afspraak zodat de tijd genomen kan worden. Iepen boomstam wasblad.jpgGloss hairstudio boomstam wandplanken kapsalon 03.jpgsticky fingers bbq.jpg

eigen gereedschap is niet noodzakelijk maar veiligheidsschoenen en goede gehoorbescherming is fijn om mee te nemen.

Mvg wilco
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Dit is volgens mij voor velen hier een droom!
Voor mijzelf carrière technisch niet het juiste moment, als ik wat dichter tegen mijn pensioen aan zat was het een ander verhaal geweest.
Succes met iemand vinden!
 

zaagfabriek

Actieve deelnemer
4 feb 2015
200
20
Rhenen
www.instagram.com
Goedemorgen,

Het is een drukke periode geweest maar inmiddels staan de machines en afzuiging opgesteld en klaar voor gebruik.

Voor de werkzaamheden tekenen we het hout in bruto maten uit en dit dient dmv diverse machines een eindproduct te worden. Hierbij komen machines zoals vlakvandikte, formaatzaag, langgatboor, breedbandschuurmachine en borstelmachine voorbij.

Bedankt voor de mailtjes die binnen zijn gekomen en de meeste zijn beantwoord of gebeuren eind van de dag. Waar wat onduidelijkheid over was, mijn schuld in de titel, is dat parttime dienstverband of zzp mogelijk is. contante betaling per dag/ zwart ed is niet mogelijk omdat dit voor beide nadelige gevolgen kan hebben.

Indien je niet veel ervaring heb maar wel graag wilt leren is het ook prima om een berichtje te sturen.

Mvg wilco
 

Zjeeraar

Actieve deelnemer
5 dec 2013
117
25
Ik heb vorige week ook gemaild maar nog geen reactie gehad. Lijkt mij een heel mooie kans om wat meer ervaring op te doen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.