Nieuw lid vanuit twente

Infinity

Actieve deelnemer
26 sep 2019
220
26
Twente
Hallo Allen,

Ben alweer een tijdje actief op dit forum, ben hier terecht gekomen omdat ik begonnen ben met het maken van mijn eigen meubels.
Ben dus Mark, en kom uit het zuidoosten van Twente, 29 jaar en in het dagelijks leven actief als Engineer van Industriële afvalwater zuivering installaties.
Ben normaal meer bezig met metalen, frezen draaien lassen en nog meer van dat. Daar is mijn werkplaats ook een beetje op uitgerust.
Ben pas begonnen met meubels in een "industriële stijl" zoals men dat noemt.
Het geluk wil dat ik op een boerderij woon, en daar liggen nog meerdere eiken verzaagd op zolder. Toch al zeker dertig jaar.
Door dat deze zolder boven de veestallen staan hebben deze planken al een mooi patina gekregen wat ik zeker niet lelijk vindt ;)
Hier volgen wat foto's van de 2 tafels de ik gemaakt heb. Er zullen nog wel meer meubels volgen, aangezien m'n woning pas eind april klaar zal zijn :confused:
IMG_20191214_172258.jpg
IMG_20191208_115058.jpg
IMG_20191125_192216.jpg
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Heuj een mede tukker (?)

Welkom Mark. Voor draaierk moet ik dus bij jou zijn :D
Mijn werkplaats is ook ontstaan vanuit een metaalwerkplaats, maar helaas niet het fijne draai en freeswerk.
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Mooie combi van staal en hout! Goed om hier meer Tukkers te zien.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.