Ik heb m´n tuinhuis omgevormd tot DIY Sauna

ProjectsandThings

Actieve deelnemer
20 nov 2019
72
71
37
mechelen
www.youtube.com
https://youtu.be/c6VcSy0UFK8

Na een aantal jaren in Zweden gewoond te hebben ben ik teruggekomen naar België
Ik wou al jaren lang een sauna hebben en toen het tuinhuis achter ons huis bleek te verzakken in de grond zette ik een reddingsactie op poten.
En tijdens die redding van het tuinhuis kwam het idee om een Sauna te bouwen.
Dit is deel 1, op het einde linkt Youtube naar deel 2 als je wil.

Bekijk het eens moest je zin hebben in creatief geknoei, hopelijk doe ik niet teveel dingen tegen de regels,
maar het was zeer leuk om te doen.
Mvg,
Yv.
 

Bijlagen

  • thumbnail_sauna-build-part-1.jpg
    thumbnail_sauna-build-part-1.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 282

chilltuup

Actieve deelnemer
25 mei 2018
109
29
Kerkrade
Leuke video's met mooi eindresultaat. Zelf in Finland gewoond en hierdoor ook besloten volgende zomer een sauna in m'n tuin te maken.

Ik heb hier twee vragen over, ten eerste die clipjes. Ik heb dit al een aantal keren gezien, maar is het niet mogelijk de schotten aan de binnenkant gewoon vast te schroeven, of met nagelpistool of iets dergelijks te bevestigen, of waarom zijn deze clips nodig?

Verder, wordt het hout in de sauna nooit behandeld met een olie/lak of iets dergelijks?
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.084
37
Leiden
Video kan je gewoon in je topic nesten he :) en met zo'n buurvrouw mag je je in je handen knijpen trouwens. Zie dat ze heel veel heeft geholpen.


Prachtig bouwverslag, heb deel 2 ook gelijk maar gekeken. Mooie rustige muziek ook.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.