Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 34 van de 34
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost79 Bekijk Berichten
    Voordat je betaald krijgt moet je eerst aan een aantal minimum criteria voldoen, geloof dat de belangrijkste is dat je iets van 4000 abonnee's moet hebben.
    hoi Joost, het zijn 1000 abonnees en 4000 uur bekeken zijn in de afgelopen 12 maanden. Dit laatste is natuurlijk wel een dingetje omdat ik nog niet zolang bezig ben. Desalniettemin denk ik rond het nieuwe jaar aan deze voorwaarden te voldoen. Ik denk echter niet dat je er zo maar op binnen loop. Als je miljoenen views heb geloof ik dat je er best wat mee kan verdienen. Maar met die paar duizend views maak ik me geen illusies. Het is gelukkig niet waarom het me te doen is en ik denk dat het ook geen verschil gaat maken in de toekomst. Ik blijf het doen zolang ik denk dat ik iets toevoeg en zolang ik het leuk blijf vinden. Maar, het lijkt me wel leuk om te zien dat ik iets verdiend heb met YouTube. Al is het 1 euro. Had ik nooit geloof als je het mij een jaar geleden zou zeggen. Iedereen fijne kerstdagen en een heel mooie jaarwisseling! Groet Dennis

Hoi Dennis, wat voor materiaal heb je gebruikt voor je blad van de MFT tafel?
    ziet er allemaal goed uit, opgeruimd en schoon daar houd ik van.
    Blijf vooral doorgaan met inspireren van mensen met dezelfde hobby!

groeten Eddy

Misschien praat ik voor mijn beurt, maar volgens mij is het zwarte mdf.
    Heb er zelf ook een ( zaag) tafel van gemaakt, maar man man wat een troep geeft dat !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoboW Bekijk Berichten
    Misschien praat ik voor mijn beurt, maar volgens mij is het zwarte mdf.
    Heb er zelf ook een ( zaag) tafel van gemaakt, maar man man wat een troep geeft dat !
    Yep, Het is idd zwart MDF, oftewel Full Colored MDF. Ik koop het zelf meestal bij de Arnhemse fijnhouthandel.
    https://www.af.nl/voorraad/plaat/mdf-gekleurd/zwart.htm

En wat Robo zeg klopt. Het geeft echt een puinhoop als je het moet verwerken. Maar aan de andere kant heeft het ook wel hele mooie eigenschappen. het laat zich er mooi verwerken, is zwaar, stabiel en veel massiever dan MDF.
    Ik vind het een heel mooi product om mee te werken.

Forum Rechten