Secondelijm met activator

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.116
518
Moordrecht
ik heb ooit 's deze set gekocht: Amazon.nl

Meer dan prima. van huis uit altijd de secondenlijm in de koelkast bewaard, dat moest van mn vader. Waarom weet ik niet, maar het is erin gebleven. Het werkt in ieder geval en ik heb altijd wat bij de hand (koelkast in de garage)
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Ik heb zeer goede resulaten met de TEC7 secondenlijm. Montage & afdichting
Met of zonder activator.
Geen gedoe met dop vastgelijmd zit. Tip: draai dicht en dan kwartslag terug.
De lijm blijft vloeibaar in het flesje ook na maanden niet meer gebruikt te hebben. Ik was het echt beu om steeds opgedroogde tubes weg te smijten die maar een paar keer gebruikt waren.
Heb hetzelfde met everbuild lijm.. wat een troep!
Ik gebruik al jaren deze: Everbuild secondelijm met activator 100g + 400ml
Te koop bij Toolstation voor 11,87,- Everbuild secondelijm met activator|Toolstation.nl
Gratis verzending vanaf euro 10,-


Bekijk bijlage 67021
Heb jij het gezeik niet met het flesje waar geen lijm uit komt.. Moet na gebruik een spijker gebruiken zodat de lijm eruit komt. Plakt wel goed. Ga wel wat anders kopen als dit op is.
 

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
259
108
Noardeast-Fryslân
Meer dan prima. van huis uit altijd de secondenlijm in de koelkast bewaard, dat moest van mn vader. Waarom weet ik niet
In de koelkast bewaren verlengt de houdbaarheid.

Wij gebruiken Cosmofix. Sterke lijm (veel beter dan die tubetjes) en blijft (in de koelkast dus) erg lang goed.
Wel het probleem dat het dopje telkens vast zat, maar dat is over sinds we de dop extra 'afsluiten' met ducttape.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.