Inca of kity vlak en vandikte bank kopen

Kampie

Actieve deelnemer
9 dec 2019
31
0
Vught
Beste Dan,
Foto's gezien goed en duidelijk gedaan.Machine goed gebruikt. Motor misschien wat aan de zwakke kant, wil de machine toch totaal uit elkaar nemen en reviseren en opknappen. Wil er 225 euro voor geven.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.084
37
Leiden
Hey Dan, waar heb je die messen vandaan, ik had bij mijn kity 636 reserve messen mee gekregen maar nadere inspectie wees uit dat die niet te gebruiken zijn.

en 250 euro is een hele nette prijs voor een kity 636 gezien die voor dik 4 a 500 euro op marktplaats verkocht kunnen worden.
 

dan

Nieuw lid
12 apr 2018
16
0
Hey Dan, waar heb je die messen vandaan, ik had bij mijn kity 636 reserve messen mee gekregen maar nadere inspectie wees uit dat die niet te gebruiken zijn.

en 250 euro is een hele nette prijs voor een kity 636 gezien die voor dik 4 a 500 euro op marktplaats verkocht kunnen worden.

ik heb de messen hier gekocht :
https://www.woodfordtooling.com/kit...disposable-planer-blades-knives-one-pair.html

de messen kan je ook op ebay of amazon te finden.

400-500e zeg je? Dan misschien moet ik het vandiktebank daar proberen te verkopen ��
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.084
37
Leiden
Neu de jouwe mist afzuigings hulpstukken. De jouwe is 250 een nette prijs om onder woodworkers te verkopen. De mijne heb ik op marktplaats voor 350 gekocht met originele afzuigers en origineel onderstel erbij. Ik had wel geluk.

Ik zoek trouwens herslijpbare messen. Maar daar kom ik wel uit.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.