Inca of kity vlak en vandikte bank kopen

Kampie

Actieve deelnemer
9 dec 2019
31
0
Vught
Wie weet iemand die een inca 343 of een kity 636 voor mij te koop aanbiedt.
Ik heb zo'n 20 jaar geleden mijn kity machinetafel ingeruild voor Felder machines omdat ik professioneler ging werken.
Nu ik gepensioneerd ben en mijn Felders inmiddels weer van de hand heb gedaan, verlang ik weer terug naar die kleine handige bankjes. Mijn werkplaats is nu ingericht als hobbyruimte, maar wel wat leeg.
Wie biedt ze te koop aan?
 

Kampie

Actieve deelnemer
9 dec 2019
31
0
Vught
Beste Willem,
Het is een leuke machine, maar ik mis de vandikte eenheid die er bovenop hoort.
Ik kijk eigenlijk uit naar de inca 343.190 met vaste motor, zodat ik geen extra tafel in de weg heb staan.
Die is breder en heeft al de vandikte in zich.
Maar niettemin ik dank je en hou me voor nieuwe reacties paraat.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Hoi, ik heb weliswaar geen kity of Inca maar een metabo adh260 te koop staan. Heb zowel kity als Inca gehad en de metabo doet daar niet aan onder
 

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Over die Inca op MP.
Is al maanden bezig om het te verkopen,heeft bieders in dienst.
 

Kampie

Actieve deelnemer
9 dec 2019
31
0
Vught
Dank je Peter, maar ik vond die ook al verdacht. Dus wacht ik rustig af op een betrouwbare verkoper
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.084
37
Leiden
ik zou voor de 636 gaan dan. Als je onderdelen mist als afzuiging, ik kan je foto's sturen hoe je het moet maken want heb alle originele onderdelen erbij zitten. Doe er niks mee maar verkoop het ook niet :)
 

dan

Nieuw lid
12 apr 2018
16
0
Hoi. Ik zal morgen de fotos te stuuren. Machine is in goede werkende staat,met nieuwe messen. Originele motor (230v) met een nieuwe lager en nieuwe riem.
 

Kampie

Actieve deelnemer
9 dec 2019
31
0
Vught
Ben benieuwd naar de staat en de prijs, heb al eens een kity 636 gehad vroeger zo'n 20 jaar geleden op een grote tafel gecombineerd, met motor in het midden, voordat ik grote Felder machines kreeg.
ik hoop dat je niet te ver weg woont van Vught.
 

dan

Nieuw lid
12 apr 2018
16
0
Ben benieuwd naar de staat en de prijs, heb al eens een kity 636 gehad vroeger zo'n 20 jaar geleden op een grote tafel gecombineerd, met motor in het midden, voordat ik grote Felder machines kreeg.
ik hoop dat je niet te ver weg woont van Vught.

Prijs ik rond 300euro.
Ik woon in Belgie,bijna 100km van Vught.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.