Nieuw op het forum

Marcogs

Nieuw lid
9 dec 2019
2
0
Hoi,

Mijn naam is Marco en heb als forum naam Marcogs (andere hobby)
De liefde voor hout heb ik denk ik van mijn vader. Die was scheepstimmerman / meubelmaker.
Waar ik vooral last van heb is dat ik de afwijking heb dat ik alles zelf wil maken. Het liefst van hout en staal (mijn andere favoriete materiaal).
Ik had een aftandse verzakte kleine koeienschuur in mijn tuin staan. Die heb ik al grotendeels gepimt en ben nu binnen bezig met de inrichting ervan.

Wat maak ik: Alles wat je maar kan verzinnen wat van hout of staal wordt gemaakt. Vooral handgemaakte boerenschuifdeuren, m'n keukenfrontjes (van hout uit de Kuip), Massief eiken vensterbanken enz enz enz.

Kan iemand me misschien vertellen hoe ik in een keer meerdere foto's kan toevoegen.
Bedankt alvast en ik hoop dat ik hier inspiratie en ideeen kan halen / brengen.

Marcogs
 

Marcogs

Nieuw lid
9 dec 2019
2
0
Gelukt. Dit is mijn gepimpte mancave. Oude koeienschuur van 9x5 die helemaal was verrot en verzakt.
Geisoleerd en met Douglashout accenten en deuren gemaakt.

44 - Copy.jpg

De binnenkant is nog niet klaar, maar wel al lekker de ruimte. Werktafel in wording. Vlak vandikte bank / radiaalzaag enz enz moeten nog een plekkie krijgen.
Verdieping moet er nog in. Werk zat

8.jpg

Hier een paar dingetjes die ik gemaakt heb.
Massief eiken badmeubel / schuifdeuren (ook het framewerk) / Eiken frontjes voor mijn keuken. (hout komt uit de Kuip Rotterdam)

IMG_3811.JPG IMG_9267 - Copy.jpg 250 - Copy.jpg
 

Bijlagen

  • 44.jpg
    44.jpg
    100,1 KB · Weergaven: 60
  • 127.jpg
    127.jpg
    79,1 KB · Weergaven: 58
  • IMG_9267.jpg
    IMG_9267.jpg
    67,7 KB · Weergaven: 58

Knakkie

Actieve deelnemer
5 mrt 2018
132
35
Welkom op het forum Marco,
Gave deuren die je gemaakt hebt.
Mooie ruimte in die opgeknapte schuur.

Groeten Klaas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.