Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Advies kantentrees

Advies kantentrees

Hallo,
    Is dit een aanrader?
    Makita RT0700CX2J bovenfrees / kantenfrees / trimmer in Mbox - 710W - 8mm €169

Gr,
    Rudy

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Tja, weet ik niet maar heb er zelf net een gekocht omdat het me een heel handig dingetje lijkt voor weinig geld en met overwegend positieve beoordelingen van gebruikers.

met groet,
    Klaas

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudy Bekijk Berichten
    Hallo,
    Is dit een aanrader?

Gr,
    Rudy
    Is een goede frees die ik al een tijdje heb en naar volle tevredenheid werkt.
    Heeft uiteraard beperkt vermogen, maar met beleid kun je daar mooie spullen mee maken. Mijn set kostte toen over de €200 en geen moment spijt van gehad.

Ok,bedankt vr jullie reacties.
    Gr,
    Rudy

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Top machine! Gebruik deze ook alweer een paar jaar voor allerhande klusjes (heb de CX3J versie). Niet bedoeld voro zwaar werk of meter achter elkaar frezen, maar je kunt er echt veel mee. Het enige minpuntje vind ik de bijgeleverde kopieerring. Daar zit ietwat speling in. Heb daar met Makita contact over gehad, verschillende omruilingen (inclusief de voet, chapeau voor de Makita service) gehad, maar de speling is domweg in het ontwerp aanwezig. Echter opgelost door een setje kopieerringen met schroefdraad van silverline aan te schaffen. Koste iets van 3 tientjes, en geen fractie speling (en meteen meerdere maten kopieerringen).

Ik heb een tijdje geleden deze frees voor een iets (eigenlijk) iets te zware klus gebruikt: levelen van een eiken tafelblad. Meerdere uren heen en weer over een slede.

Moet zeggen dat het apparaat zich kranig gedragen heeft. Werd wel warm en de automatische toerenregeling kreeg het er moeilijk mee, maar klus afgerond. Maar als je voor dit soort werk een andere machine gebruikt, zou ik zeggen voor dat geld: mooi apparaat.

Hey hallo
    Ik heb de accu versie en deze werkt erg prettig
    En heeft toch vermogen genoeg voor de meeste doeleinden
    Mvg leroy

Makita 220 €
    Dewalt 26204K QS vr 50 € meer ?
    Laatst gewijzigd door rudy; 11-12-19 om 22:18.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudy Bekijk Berichten
    Hallo,
    Is dit een aanrader?
    Gr, Rudy
    Rudy, €169,000 is toch een prijs exclusief btw?
    Zo ja, kijk dan ook even bij Toolnation voor de RT0700CX3J voor €183,95 ex en €222,58 incl. btw +2 jaar extra dealer garantie.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

of dichterbij huis bij Klium (zelfde prijs en 5 jaar garantie, gratis levering)

geen affiliatie met Klium, gewoon tevreden klant

Forum Rechten