Hammer rijinrichting met hefboom

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Misschien is iemand anders dan geïnteresseerd in enkel de hefboom en komen we er zo uit?
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Ik ben misschien wel geïnteresseerd voor de hefboom, twijfel alleen of die ook geldt voor een hammer B3 perform, ik zie daar negens wielen onder staan :confused: of ik heb nog niet goed (genoeg) gekeken ;)
 

Willi

Actieve deelnemer
27 okt 2016
77
10
Standaard staan er nergens wielen onder. Deze maken deel uit van een transportset.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Voor zover ik gezien heb is de hefboom universeel voor elke hammer machine.
Als je googled op "Hammer [FONT=&quot]500-149", Dan zie je de hefboom in gebruik op meerdere machines[/FONT]
 

Willi

Actieve deelnemer
27 okt 2016
77
10
Fluo, ik heb dus interesse in de rij inrichting zonder de hefboom. Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Okido, dan splitsen we het geheel op en is de rij inrichting voor Willi voor 73€ en kan de hefboom naar Beickybeer voor 57€
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Hey Bjorn,

dat zal niet lukken hoor, ik heb geen wielen onder m'n hammer paneelzaag ;) zal straks even checken hoe het zit, ik laat iets weten!
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
De as met bijhorende wielen kan je los bijkopen via Hammer. Al ben ik zelf ook niet zeker of dat wel opgaat voor jouw Perform. Kijk eens of er onderaan de basis ergens gaten zitten die uitgelijnd zijn met elkaar, diameter 20mm oid.? En ook ergens 3 kleine gaten voor de beugel van de hefboom.
 

Willi

Actieve deelnemer
27 okt 2016
77
10
De as met bijhorende wielen kan je los bijkopen via Hammer. Al ben ik zelf ook niet zeker of dat wel opgaat voor jouw Perform. Kijk eens of er onderaan de basis ergens gaten zitten die uitgelijnd zijn met elkaar, diameter 20mm oid.? En ook ergens 3 kleine gaten voor de beugel van de hefboom.

Als ik in de cataloog check zou je artikel 503-134 moeten hebben (rij-inrichting zonder hefarm geschikt voor A3/B3/K3/F3)
 

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
135
42
Ik heb zelf ook de perform met wielset dus kan bij deze garanderen dat dit mogelijk is
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Bjorn, ik ga deze toch aan mij voorbij laten gaan, ik heb de paneelzaag op z'n plaats gezet met transpallet en als ik ze dan toch eens verplaats ga ik t daarmee doen... Ik heb ze nu een half jaar staan en nog niet als storend ervaren of willen verplaatsen...

Groetjes Christophe
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bjorn, ik ga deze toch aan mij voorbij laten gaan, ik heb de paneelzaag op z'n plaats gezet met transpallet en als ik ze dan toch eens verplaats ga ik t daarmee doen... Ik heb ze nu een half jaar staan en nog niet als storend ervaren of willen verplaatsen...

Groetjes Christophe

Geen probleem, ik veronderstel dat ik de hefboom wel nog zal kunnen verkopen.

@Willi, ben jij nog geinteresseerd in de rijinrichting?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.