Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    De as met bijhorende wielen kan je los bijkopen via Hammer. Al ben ik zelf ook niet zeker of dat wel opgaat voor jouw Perform. Kijk eens of er onderaan de basis ergens gaten zitten die uitgelijnd zijn met elkaar, diameter 20mm oid.? En ook ergens 3 kleine gaten voor de beugel van de hefboom.
    Als ik in de cataloog check zou je artikel 503-134 moeten hebben (rij-inrichting zonder hefarm geschikt voor A3/B3/K3/F3)

Superslechte foto, maar wel goed nieuws!

rghhh.jpg

Ik heb zelf ook de perform met wielset dus kan bij deze garanderen dat dit mogelijk is

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Bjorn, ik ga deze toch aan mij voorbij laten gaan, ik heb de paneelzaag op z'n plaats gezet met transpallet en als ik ze dan toch eens verplaats ga ik t daarmee doen... Ik heb ze nu een half jaar staan en nog niet als storend ervaren of willen verplaatsen...

Groetjes Christophe

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beickybeer Bekijk Berichten
    Bjorn, ik ga deze toch aan mij voorbij laten gaan, ik heb de paneelzaag op z'n plaats gezet met transpallet en als ik ze dan toch eens verplaats ga ik t daarmee doen... Ik heb ze nu een half jaar staan en nog niet als storend ervaren of willen verplaatsen...

Groetjes Christophe
    Geen probleem, ik veronderstel dat ik de hefboom wel nog zal kunnen verkopen.

@Willi, ben jij nog geinteresseerd in de rijinrichting?

De volledige set is terug beschikbaar!

Junior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    ben benieuwd of deze ook onder mijn Lurem 31o combinatie machine past

Ik heb wel interesse in de wieletjes maar niet in de hefboom wellicht dat een ander die wil?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karangetang Bekijk Berichten
    Ik heb wel interesse in de wieletjes maar niet in de hefboom wellicht dat een ander die wil?
    Kan idd geregeld worden, dus geen probleem om de wielenset apart te kopen

Dat is mooi kan je versturen en wat zijn dan de totale kosten?

Forum Rechten