Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Hammer rijinrichting met hefboom

Rijinrichting voor HAMMER Lintzaag N4400 / N3800 / N3700. https://be.feldershop.com/be/Zagen/A...r-hefboom.html

EN

Hefarm voor elke HAMMER machine vanaf bouwjaar 1999 https://be.feldershop.com/be/Zagen/A...es/Hefarm.html

Kan opgehaald worden in Koekelare - WVL - Belgie

Prijs voor de set : €130

20191207_142829.jpg

Is de rij inrichting ook te koop zonder de hefboom?

Misschien is iemand anders dan geïnteresseerd in enkel de hefboom en komen we er zo uit?

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Ik ben misschien wel geïnteresseerd voor de hefboom, twijfel alleen of die ook geldt voor een hammer B3 perform, ik zie daar negens wielen onder staan of ik heb nog niet goed (genoeg) gekeken

Standaard staan er nergens wielen onder. Deze maken deel uit van een transportset.

Voor zover ik gezien heb is de hefboom universeel voor elke hammer machine.
    Als je googled op "Hammer 500-149", Dan zie je de hefboom in gebruik op meerdere machines

Fluo, ik heb dus interesse in de rij inrichting zonder de hefboom. Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.

Okido, dan splitsen we het geheel op en is de rij inrichting voor Willi voor 73€ en kan de hefboom naar Beickybeer voor 57€

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Hey Bjorn,

dat zal niet lukken hoor, ik heb geen wielen onder m'n hammer paneelzaag zal straks even checken hoe het zit, ik laat iets weten!

De as met bijhorende wielen kan je los bijkopen via Hammer. Al ben ik zelf ook niet zeker of dat wel opgaat voor jouw Perform. Kijk eens of er onderaan de basis ergens gaten zitten die uitgelijnd zijn met elkaar, diameter 20mm oid.? En ook ergens 3 kleine gaten voor de beugel van de hefboom.

Forum Rechten