Kumiko lamp is af!

Geck0

Actieve deelnemer
Hij moet nog naar mijn appartement, maar kon niet wachten met posten! :D
Dus..,

Futae Kaku Shokkõ vloerlamp Finished!

Erg blij mee met hoe deze is geworden aangezien ik halverwege begon te twijfelen tussen een eiken frame of van Amerikaans noten.
Het is een vrij grote lamp geworden 22cm x 22cm x 135cm, kumiko werkjes met futae kaku shokkõ patroon met 4mm x 8mm latjes.
Het kumiko was best wat werk aangezien ik er natuurlijk 8 stuks van nodig had maar naast dat verliep de klus erg goed her en der een foutje maar dat kan gebeuren.

Hier alvast wat foto's ., als die in mijn woning staat voeg ik er nog wat extra plaatjes & filmpje eraan toe !


Futae Kaku Shokkõ 2.jpg
Futae Kaku Shokkõ 2 licht.jpg
Futae Kaku Shokkõ 3.jpg
Futae Kaku Shokkõ 3  licht.jpg
Futae Kaku Shokkõ 5.jpg
Futae Kaku Shokkõ 5 licht.jpg
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Dat is inderdaad een hele mooie lamp geworden. Ben er zelf nog niet aan beginnen, maar kumiko lijkt mij een mooie uitdaging.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Heel erg mooi gedaan. Hoop werk. Ben je op de hoogte van de Bridge City zaagmachine (handzaag).
Heeft alleen een heel klein probleempje als je hem koopt. Maar dat is dan ook weer gauw vergeten.:eek:
 

Geck0

Actieve deelnemer
Thnx voor alle reacties!

Er zaten zeker wat uurtjes werk in!
In de zomer mee begonnen (tussendoor ff mindere periode) en half november weer opgepakt.
Begon met één kumiko werkje om het patroon te proberen., daarna in één beweging alle latjes opmaat geschaafd en gezaagd! tis dan alleen nog in elkaar zetten.
Futae Kaku Shokkõ kumiko.jpg

Futae Kaku Shokkõ Kumiko finish.jpg

@Wim Kluck ; haha ja heb dat apparaatje wel is voorbij zien komen.,lijkt mij meer instelwerk dan echt zaagwerk X_X alhoewel ben zelf erg blij met hun Mini blokschaafje! kan niet meer zonder
 

peter91

Actieve deelnemer
1 jan 2014
71
1
Ee
Prachtig gemaakt! Kan niet wachten tot Ik mijn verbouwing klaar heb. Dan heb ik ook weer tijd voor de hobby :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.