Tip: nieuwe Bosch gts 10 xc aanbieding (500e)

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Dat is een hele mooie prijs. De vanaf prijs van€ 1144 is natuurlijk belachelijk.
Ik heb dezelfde machine en ben er zeer tevreden over.
Destijds in Duitsland besteld voor €100 meer en dat was behoorlijk minder dan in NL.
 

PrtPrt

Nieuw lid
21 apr 2018
13
0
ik had die vorig jaar met kerst bij Axminster.co.uk gekocht voor 585 tijdens de kerstuitverkoop. Komt dan wel met een UK-stekker, dus een reisstekker erbij nodig of kabel doorknippen en een EU-stekker eraan solderen.
 

OkkeF

Actieve deelnemer
11 mrt 2015
91
4
Hilversum
Oh ik heb achter het net gevist. Iemand die deze aanbieding in een opwelling heeft gekocht en er geen plaats voor heeft of niet met de vriendin heeft overlegd en 'm weer kwijt wil?
 

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
Bij de Bauhaus voor 580 te koop en aangezien hun duur zijn zal hij heus wel goedkoper te vinden zijn.
 

robey

Nieuw lid
15 dec 2019
7
0
Helaas ook net achter het net gevist.. Ik heb al in Duitsland gezocht naar een Bosch GTS 10 XC maar meestal verzenden ze hem niet naar Nederland.
Heeft iemand nog tips waar je deze zaagtafel goedkoper kunt kopen dan hier in Nederland?
 

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
Helaas ook net achter het net gevist.. Ik heb al in Duitsland gezocht naar een Bosch GTS 10 XC maar meestal verzenden ze hem niet naar Nederland.
Heeft iemand nog tips waar je deze zaagtafel goedkoper kunt kopen dan hier in Nederland?

Waar woon je? Ik woon net over de grens en kan altijd we wat laten bezorgen, ben al pakket centrale voor me collega’s
 

robey

Nieuw lid
15 dec 2019
7
0
Ik woon in de buurt van Groningen. Weten jullie ook hoe de garantie is in het buitenland? Op veel sites kan ik nergens wat terug vinden over de garanties. Het lijkt mij dat je altijd de standart garantie van Bosch krijgt?
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
IK zou voor de zaag "gewoon" geld opzij zetten en zodra je een goede aanbieding ziet toeslaan. Het meeste spul komt minstens 2x per jaar wel in de aanbieding, maar ik heb bij BOSCH ook gezien dat ze bij batterijen deze aan het begin van het jaar flink duurder verkopen dan aan het eind van het jaar. Is slimme truc om korting te kunnen geven.

Garantie is Europees geregeld, weet wel dat MAKITA de uitgebreide garantie alleen op apparaten geeft die in NL zijn gekocht en dat vooraf al controleren met de productcodes. Mijn Duitse batterijen en 481 kwamen hier niet in aanmerking voor de uitbreiding. Bij BOSCH heb ik hier geen moeilijkheden gehad.
 

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
Ik woon in de buurt van Groningen. Weten jullie ook hoe de garantie is in het buitenland? Op veel sites kan ik nergens wat terug vinden over de garanties. Het lijkt mij dat je altijd de standart garantie van Bosch krijgt?

Letterlijk aan de andere kant van nederland :)
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen

PrtPrt

Nieuw lid
21 apr 2018
13
0
UK naar EU adapter heb je ook een veilige voor een tientje. EU stekker is zeker makkelijker, maar niet noodzakelijk als in Engeland een goede actie is.
 

Kees78

Actieve deelnemer
26 okt 2017
45
8
stichtse vecht
Ik heb het onderstel over wat bij deze zaag hoort. ik wil hem evt. wel kwijt voor een leuk bod. zelf heb ik het verrijdbare onderstel en dat is voor mij handiger.
 

NRGd

Actieve deelnemer
21 mei 2017
42
17
Arnhem
Ik zag m ook. Ik las (naar mijn mening wat te veel) reviews die klaagden over het niet parallel stellen van de langsgeleider, daarom in eerste instantie niet gekocht. Nu de DeWalt 745 er niet meer is en je dus al snel bij de (200 euro duurdere) 7492 uitkomt, begin ik toch weer te twijfelen... iemand nog gedachten?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.